Iskrena sućut..

24.04.2019.


Dalibor Pipo Matošević 27. 01. 1973 - 19.4.2019.



Iskreno saucesce nasoj Durici i malome Franu..
Danas nema humora,ne bi ga bilo ni jucer da sam odmah saznao...
Nasa dugogodisnja blogerica je zasluzila da bar jedan dan budemo u
mislima sa njom....Iskreno mi je zao,ne mogu da vjerujem,kao
i vecina drugih blogera koji su pratili tvoj blog..

Bar ja sam ga pomno pratio,i pogotovo jedan pasus mi je ostao
duboko urezan u sjecanje kojeg cu izdovijiti i citirati Duricu,
nadam se da ce mi dozvoliti:

"sami smo Fran i ja odvih dana,
Čovječuljak je otišao raditi u Srbiju,
i da nema tih svirki po BiH i Srbiji
ko zna kak bi se skrpali ovo ljeto,"

Zivot je velika borba,a Pipo je bio borac,veliki borac
kojemu je glavno oruzje
bila gitara i sa kojom je bio Rambo na svim frontovima..
Neznam Pipu osobno ali po njenim upisima bio je brizan muz
i otac,veliki borac za svoju obitelj...
Sada ce se andjeli radovati njegovoj svirki,a nama ce
ostati u srcima i mislima....
Durice i Fran drzite se,i primite moju iskenu sucut..

R.I.P.


<< Arhiva >>