Malo sporta nakon praznika hehe..

23.04.2019.



Zasto Pirocanci svom psu sijeku rep?
Da se ne bi radovao gostima!



Nakon lokalnih izbora žena pita muža, nesuđenog odbornika:
Dragi, koliko si dobio glasova?
Dva.
Đubre jedno, znala sam da imaš ljubavnicu!



Dodje jedan covjek u
gostionu i kaže:
-"Decki, znam jedan novi vic o policajcima!"
Tip koji je
sjedio sam za stolom ustane se i kaže:
...-"Hej! Jel' ti znaš da sam ja
policajac?"
-"Ne brini, tebi cu vic dvaput ispricati."



Ja mislim da si ti ćelaviji od mene!
-Ma tko mi to kaže, pogledaj se samo u ogledalu!?!
Pa ni ti ni ja nemamo nijedne dlake na glavi!
-Da, ali ti imaš veću glavu!



-"Optuženi ste da ste ukrali bicikl ovoj djevojci i vi stalno
ponavljate kako niste krivi. Što se zapravo dogodilo?" upita
sudac mladog momka.
-"Hodao sam kroz šumu i onda je naišla ova djevojka vozeći bicikl.
Stala je pokraj mene i skinula bluzu iako je bilo hladno. Zatim me
je natjerala da sjednem na travu iako nisam bio umoran. Kad sam
to uradio ona je skinula traperice i rekla:
"...A sada uzmi što toliko želiš!"
-"I dalje, što je bilo dalje?" poticao je sudac optuženoga da nastavi iskaz.
-"Ja uzeo bicikl..."



"Zar vi nikada ne osjetite potrebu da se okupate?", prekorno će doktor Cigi.
"Osjetim, doktore, ali ja umijem da savladam svoja osjećanja."



Izašao pas bokser u šetnju, pa ugleda vučjaka na trećem spratu.
- Siđi, da šetamo! - pozva bokser.
- Ne mogu, zaključali su me.
- Pa, skoči!
- Jest, pa da posle izgledam kao ti!




<< Arhiva >>