Vječna tema-muškarci-žene hehe..

11.04.2019.



Imali policajci hitan slučaj.
Ulaze u automobil i jedan kaže drugom:
- Provjeri da li nam radi rotacija.
Ovaj izlazi i dovikuje:
- Radi, ne radi, radi, ne radi.



Dolazi tip sumnjivog izgleda u hotel i pita recepcionera:
- Kol’ko košta spavanje u ovom svinjcu?
- Pedeset eura po svinji, gospodine.



Za hercegovce je napravljen novi model Mercedesa,
širokog samo 60 centimetara !!!
Da mogu oba lakta imati vani.



Prodavac automobila objašnjava plavuši:
- "Ovaj automobil troši u gradu 8 litara, a na otvorenom troši 6 litara."
Ova ga iznenadjeno upita:
- "Molim Vas, pa kako auto zna da li je u gradu ?!?"



A sad mi recite, zašto ste pucali na svog druga u lovu?
-Mislio sam za njega da je srndać!
-Kad ste primjetili zabludu?
-Kad je srndać pripucao na mene!



Bio policajac kasno na zadatku u drugom gradu, zato odluči
da prespava u hotelu. Međutim nisu imali slobodnih jednokrevetnih
soba, pa mu daju dvokrevetnu u kojoj je bio jedan šumar.
Policajac naruči da ga probude rano u pet sati. Ujutro ga bude,
on se brzo obuče i izađe, međutim kako nije palio svjetlo,
obukao je šumarevo odijelo. Kada je došao na osvjetljeni dio
ulice vidi da nešto nije u redu i uzviknu, ja glupog recepcionera,
probudio je šumara umjesto mene.



Kupi čovjek novi Porshe i ode na probnu vožnju. Ugleda on u
retrovizoru policajca, pa stisne po gasu. Nakon 10 min trke zamisli se:
"Šta će mi sve ovo, imam siguran posao, super auto,
pa zašto izazivam vraga?" i stane.
Priđe mu policajac i veli: "Ti si mi danas zadnja mušterija,
ali dobre sam volje pa ako mi kažeš nešto što još nisam čuo
pustit ću te" Čovjek veli: "Prije sedam dana mi je žena pobjegla
s policajcem, pa sam mislio da mi je želiš vratiti."




<< Arhiva >>