Djeca i Hercegovci hehe..

09.04.2019.



Dođe sin od hercegovca sav uplakan kući iz škole:
-tata,tata zašto svi u školu idu busom a ja mercedesom?
-samo ti uči sine,kupit će tebi tata i bus.



Zenio Hercegovac sina. Sin mlad, neuk, nema pojma.
Nista ne brini - kaze stari - ja cu te svemu pouciti kada dodje vrijeme!
Kada dodje vrijeme mladenci se povuku u sobu a stari se prisulja vratima.
- Tata sto da radim!
- Ljubi je!
- Jesam, sto dalje?
- Svuci je!
- Jesam, sto dalje?
- Sad je polozi u krevet!
- Jesam, sto dalje?
- Sada joj stavi medju noge ono sto imamo ti i ja!
- Jel' mobitel?



Obzirom na učestale nesreće Spacu Shuttleova,
Amerikanci su odbili dalje letjeti na njima, pa je NASA
morala raspisati međunarodni natječaj za astronaute.
Javili su se nijemac, rus i hercegovac:
- koliko ti tražiš da bi letio? - upitaju prvo švabu
- dva milijuna eura. Jedan za mene, a drugi za moju obitelj
ako se meni što dogodi.
- koliko ti tražiš da bi letio? - pitaju sad rusa
- tri milijuna eura. Jedan za mene, jedan za moju obitelj
ako se meni što dogodi i jedan za rusiju.
- na kraju, pitaju isto i hercegovca:
- četiri milijuna eur!!!! - ispuca hercegovac mrtav hladan
- ma daj, nisi li malo pretjerao???
- Eee... to ti je ovako:
- jedan meni,
- jedan tebi što si mi našo poso,
- a dva daj švabi, pa neka on leti!



Dodje Isus u Hercegovinu, pa
upita malog Hercegovca:
- "Sinko, kako najbrze mogu doci do
Sirokog Brijega?"
- "Daj 10 maraka, pa cu ti rec!"
- "Eeee, sinko moj, tako nikad neces stici
do raja."
- "E boga mi, neces ni ti do Sirokoga.



Dosao Hercegovac na more.
Odluci sina nauciti da pliva.
Baci ga u more, a mali potone.
Stavi mu "naramenice", opet baci i mali potone.
Stavi mu i šlauf, pokusa ponovo - opet potone.
Nema druge, jos i peraje - potone.
Gledala to neka žena sa obale pa rece: "SKINI MU LANČIC."



Ulazi Hercegovac u autobus i pita konduktera:
- Plača li se za cvijeće?
- Ne plaća - reče kondukter, a Hercegovac se okrene van i kaže:
-Hajde, Ružo, ulazi!



Uhvati Hercegovac zlatnu ribicu i traži da mu ispuni 3 želje.

Prva je da ima najbolju kuću u Hercegovini,
druga da ima najbolji auto u Hercegovini
i treća da ima bilo šta što niko nema u Hercegovini.

Vraća se kući, kuća nevidjena,
ispred nje nevidjen automobil, izlazi žena na terasu i viče:
"Požuri gore, zove te zet iz Beograda!"




<< Arhiva >>