Pušite li previše hehe..

08.04.2019.



Ulazi doktor kod bolesnika i saopci mu:
-Imam 2 vijesti za Vas,jednu dobru i jednu losu.Koju zelite prvo da cujete?
-Recite prvo losu.
-Bojim se da bolujete od neizljecive bolesti i da Vam je ostalo svega
mjesec dana zivota.
-A sta je dobra vijest?
-Jel vidite onu sestru?Kar'o sam je cijelu noc.



Kongres europskih transplantologa.

Predstavnik britanskih ljekara izvjescuje:
"Dosao nam je pacijent bez kicme, presadili smo mu cijelu kicmu, i nakon
samo jedne nedjelje provedene u bolnici, zahvaljujuci naucnim otkricima
britanskih naucnika, taj covjek se odlicno osjeca, i vec je napolju i
trazi posao."

Predstavnik francuskih ljekara izvjescuje:
"Mi smo u Francuskoj ucinili jos znacajniju stvar! Covjeku bez pluca
presadili smo samo jedno plucno krilo i nakon tri dana provedena u
bolnici, on se i sa polovinom pluca osjeca odlicno, vec je napolju i
trazi posao!"

Predstavnik hrvatskih ljekara:
"Mi smo u tome ipak otisli najdalje. Uzeli smo covjeka bez
mozga, postavili ga na celo drzave i u rekordnom roku vec je vise od
polovine stanovnistva napolju i trazi posao! A onaj je
dalje bez mozga i odlicno se osjeca!"



Došao narkoman u crkvu i pita popa:
-Bbbrate, pppošto su ti ovi ppplusići?
Pop mu dade bibliju i reče:
-Sinko, uzmi ovo pročitaj, pa onda dodji u crkvu.
Poslije desetak dana ponovo dolazi narkoman u crkvu,
sretne popa i reče:
-Oče, ljubim ruku... Koliko koštaju ovi krizici? Kupio bih jedan.
Pop:
-Pa zavisi koji hoćes, ima ih različitih.
Narkoman:
-Pppa ja bih ovaj sa atletičarem..



Pricaju dve babe : Prva: Juce ti ja udjem u zgradu ono mrak
kad uhvati me silovatelj !
Druga: Uzas !!!
Prva: I on je to rekao



- Dragi, šta najviše voliš na meni?
- Sebe.



Pita Mujo direktora neke firme: - Kolega, koliko mogu zaraditi kod vas?
- Za početak 200 eura, a kasnije čak i 500. -
Dobro, onda ću doći kasnije!



Zaustavlja policajac plavusu koja je mrtva pijana:
-Razlog za vasu saobracajnu nezgodu je alkohol!
-Uh, dobro je, pomislila sam da sam ja kriva!




<< Arhiva >>