Djeca su zakon hehe..

17.12.2018.



Razgovaraju komsije ,Pirocanci...
- jel bre komsija ,zasto ti ona kokoska skakuce na jednu nogu?
-Jao cuti,juce sam imao punu kucu gostiju..



Raspravljaju se slikar, doktor i programer šta je bolje imati:
ženu ili ljubavnicu. Kaže slikar:
- Pa bolje je imati ljubavnicu, to je veće uzbuđenje i veća inspiracija.
Kaže doktor:
- Pa bolje je imati ženu, to ti je sigurna veza i stabilnost.
Programer će na to:
- Znate šta, momci? Najbolje je imati i ženu i ljubavnicu.
Žena misli da si kod ljubavnice, ljubavnica misli da si kod
žene, a ti programiraš...



Posljednje Tarzanove rijeci :
" Piz*a vam materina, ko mi je podmaz'o lijanu! "



Utrcava unuk narkoman u kucu i vice : baba jesi vidjela mozda
negdje one moje roze pilule
-baba:nisam sinko..e i ajde molim te prije nego sto izadjes iz
kuce da otjeras one zmajeve iz kuhinje...



Dodje Mujo u kafic i kaze konobaru: Donesi mi kahvu! Konobar: Kavu?
Mujo ce: Ne, kahvu!!
Konobar ce: Pa to vam je sve isto!
Na to ce Mujo: Kako moze bit’ isto, a je l’ isto kad kazem da sam ti
zenu pohvalio ili povalio!?



Zezaju se unuci s djedom i stave mu viagru u čaj.
Ode djed van i poslije nekog vremena se vraća sav upišan.
'Što je bilo djede, što si upišan?'
'Stanem ja pišati, izvadim ga, vidim nije moj i vratim ga u gaće



Dok su vodili ljubav, muž od jednom osjeti miris dima.
Uznemireno upita suprugu:
- Draga, ti ništa ne osjećaš?
- Ne, dragi, i to godinama!




<< Arhiva >>