Zbogom Bosno odo ja u Sarajevo hehe

24.10.2018.



Koje su žene najbolje:
ZUBARKE-nećemo ga vaditi,
APOTEKARKE-3 puta poslie jela,
KONDUKTERKE-guraj još naprijed da i ova dvojica uđu!!!!



Kupiš 2 psa…Nazoveš ih Jedan i Dva.
Jedan ti pobjegne, ali još uvijek imaš Dva.



Muškarcima nije svejedno, može da im bude “mali“,
“zdepast“, “kriv“, “tanak …
A ženama je svejedno picka, ko picka .



U kupeu vlaka jedna žena ustane sa svog mjesta i okrene se da iznad
svog mjesta dohvati svoju torbu sa prtljažnika, jer se vlak približavao
silaznoj stanici. U tom trenutku vlak počeo da koči a žena usljed inercije
sjede u krilo svog saputnika – svecenika i u pri padu ote joj se iz usta:
- Oho!
A svecenik će na to:
- Nije to "Oho!" već ključ od crkve.



- Čestitam. Mali oglasi u vašim novinama zaista u efikasni i brzo djeluju.
- Drago mi je da ste zadovoljni našom uslugom. Uspjeli ste
prodati ono što ste oglasili, ili ste pronašli ono što ste tražili..?
- Ne. Ali tek što se pojavio moj oglas u kojem tražim noćnog
čuvara, već te noći su mi obili radnju ..



Došao mladić kod djevojčinih roditelja da je zaprosi, ali otac
ni da čuje, nego ga bijesno izbaci iz kuće.
- Dobro, dobro - progunđa nesuđeni mladoženja izlazeći
- za sedam mjeseci ćete me moliti.



- Vjeruješ li ti da moja žena ima četrdeset godina?
- Ne. Ja joj ne bih dao ni trideset.
-,Kad bi je bolje poznavao, dao bi joj i doživotnu.




<< Arhiva >>