Nešto i za studente hehe

22.10.2018.




Ulazi Mujo u punu birtiju s otkočenom puškom.
– Da čujem, majku vam vašu, ko je spavo s mojom
Fatom dok me nije bilo? Ko?!
Muk u birtiji.
Nakon par minuta, javlja se glas iz mraka:
– Nemaš ti, jarane, tolko metaka



Pitali Piroćanca:
- "Vi ste sa juga?"
On će na to:
- "Ne, ja sam s fiću."



Dan Zaljubljenih:
Večera:80€
Taxi:10€
Soba u hotelu:300€
Izraz na tvom licu kad ti kaže da ima menstruaciju...Neprocijenjivo!



Umro muž i nakon para mjeseci umire mu i žena.
Nakon dolaska u raj, ona ga nalazi i trči njemu u zagrljaj
-"Dragi, konačno smo opet zajedno."
On će -" Odjebi, jasno je bilo rečeno dok nas smrt ne rastavi"



Kondomi ne garantuju više siguran seks sa ženom.
Moj prijatelj je koristio jedan kada je ubijen od strane njenog muža.



Objašnjava Mujo Hasi teoriju relativiteta i kaže on Hasi:
. Ja tebi zabijem kurac u šupak, ti imaš kurac u šupku, ja imam kurac u
šupku, samo što sam ja u relativno boljem položaju!



Perica pita mamu:
Mama, kako sam ja došao na svijet?
Mama:
Donijela te roda.
Perica:
A ti?
Mama:
Isto.
Tata, a ti?
Isto.
A baba i djeda?
Isto.
Uveče Perica piše u svoj dnevnik:
"U mojoj familiji, u zadnjih 60 godina nije bilo normalnog porođaja".




<< Arhiva >>