Mobiteli naši svagdašnji hehe

16.10.2018.




Prilazi sofer sanku, za sankom zgodna
zena pije pivo. Naruci i on pivo pa se obrati njoj.
- "Cao! Sta ima maco?"
- "Ja sam lezbejka."
- "Sta ti je to", zacudjeno ce on: "Sta ti to znaci?"
- "To znaci da ja pijem pivo i lizem pi*ku. A ti sta si ti?"
- "Ja mislio da sam sofer."



Sretne Mujo Hasu:
- Ej ba, priča se da si se oženio?
- Jašta, oženio se.
- A zašto, ba?
- Pa nije mi se sviđala hrana u menzama.
- I, kako je sad?
- Sad mi se sviđa.



Pedofil:Mrzim kad devojka prespava kod mene,
pa me u sedam ujutru budi da je vozim u vrtic.



Otac: Sine, gori kuća!! Izlazi napolje!!
Sin: Čekaj da objavim na fejsu!
Otac: TAGUJ ME!



Kako je Pinokio skonto' da je drven??
-Kad je drko' zapalio se ..



Pita mali Ciga oca: Koja je razlika izmedju "besplatno" i "dzaba"...
A otac mu odgovara: Ti sine ides u skolu besplatno... Ali dzaba...



Kaže jedan Crnogorac drugom:
- Danas sam radio....
A drugi će na to:
- Ma nemoj, a gdje ti je antena?




<< Arhiva >>