Auuuu hehe

14.10.2018.




Pita doktor cigu :
- Zar vi nikad ne osjetite potrebu da se okupate ?
- Osjetim , doktore , ali ja znam da savladam svoja osjecanja …



Crnogorac: Drkaš li ti Mujo?
Mujo: Jašta, bolan!
Crnogorac: A koliko tražiš za ruke?



Pitali su ludaka - Sta je to masturbacija?
-Rekao je da je to razlog zbog
kojeg sam postao lud..



Oprostite šefe, al nismo primili plaće zadnjih 10 mjeseci!
Oprošteno!



Sine, je li ti to računaljka?
- Nije, baba. To je ajped.
- Molim?
- Kao tablet računar, praktična stvar.
- Molim?
- Kompjutor, baba! To su smislili Bil Ge...
- Ma nema veze, sine, samo sam htjela da ti kažem
da izgledaš kao peder sa tim ..



Razgovaraju dva tipa:
-Čuo sam da si pedofil.
-Nee. Odkud ti to?
-Rekla mi je tvoja djevojka
-Ma šta ona zna sa svojih 12 godina!



Jel ti se sviđam?
- Pa jebo bi te ako na to misliš.




<< Arhiva >>