Napokon hehe

30.08.2018.


Napokon dva tjedna odmora,nadam se da sam zasluzio...
Znaci sljedeca dva tjedna nista od mobitela,kompjutra,tv-a,
sata...Ostajte mi zdravi i veseli i citamo se ponovo za 15-tak
dana...



Najlakši način da se dođe do
novca se krije u jednom
malom modnom detalju!
Čarapu sa noge treba prebaciti na glavu i to je to.



Čovjek vodi ljubav sa ljubavnicom. Ludilo, sve se trese.
Otvaraju se vrata, ulazi njen muž od 2 metra i težak 130 kg.
Hvata nesrećnika za nogu i vrat, iznosi ga na terasu i baca
sa 14-og sprata.Čovjek, dok pada, razmišlja u sebi:"Konju jedan,
koji ti je kurac ovo trebalo - imaš super ženu, i djecu, dobra kola, dobru platu...
"Dole prolazi traktor i vuče prikolicu sa sjenom i čovjek - tras - pada na sjeno.
Ustaje, otresa sjeno sa sebe i kaže: E, što ja serem kad se uplašim !



Ide pop vidi kako dileru droge gori kuca.
Da mu se podsmjehne,on mu dobaci:
Aaa,komsija,travica donijela,travica odnijela.
Zapamti to diler.Kad ne prodje mnogo vremena,poplavi se
kuca popu,a diler ce njemu:Aaaa,komsija,vodica donijela,vodica odnijela.



Djevojka baca kondom u kontejner, a baba je gleda.
Devojka će:
-Šta buljiš..zar se nikad nisi jebala?
A baba će:
- Jesam 'ćero jesam, al mu nikad nisam oderala kožu



Šta dobija mali ciga za 10-i rodjendan? 
Tvoj bicikl!



Naučnici su napokon otkrili sta žena želi…
ali, ona se onda predomislila!



Pričaju dva duha i pita jedan drugog:
Vjeruješ li ti u ljude?



Oženila se tri brata. Prve bračne noći, podjelila svekrva svima po jednu sobu.
Svekrva k'o svekrva, mora da malo oslušne, pa zaređa od vrata do vrata.
Ode do prve sobe - snajka se smjeska, ode do druge - snajka plače, ode do treće - tišina.
Ujutro se svi sastali na doručku, a svekrvu ubi radoznalost, pa upita redom sve tri snajke:
- "Što si se ti bona toliko smijala?"
Kaže ti ona:
- "Pa nije mi prvi put, imam prilično iskustvo, pa sam se smijala tvom sinu."
Upita drugu:
- "A što si ti plakala."
- "Pa bilo mi prvi put."
Na kraju upita i treću:
- "Aj' ove dvije razumijem, ali što si ti ćutala svc vrijeme?"
- "Eh moja svekrvo, da je tebi 'nešto' bilo u ustima cijelu noć,
ni ti ne bi ni riječ progovorila."



Zašto pandur u svadbi nosi pancir košulju?
Nije pri lovi pa neće da ga pogodi pjesma.




<< Arhiva >>