Bakice i djedice hehe

29.08.2018.




KRATKA... ALI DIVNA LJUBAVNA PRIČA
Jedan čovjek i jedna žena, koji su bili u braku sa sasvim drugim
osobama, sreli su se prvi put u životu i to tako što su, igrom slučaja,
imali karte za istu kabinu u spavaćem vagonu u međunarodnom vlaku.
Iako su se u početku osjećali neugodno zbog činjenice da moraju dijeliti
kabinu, oboje premoreni, brzo su zaspali 
(čovjek na gornjem ležaju, a žena na donjem).
Oko 1:00 h poslije ponoći, čovjek se nagnuo dolje i pažljivo probudio
ženu, obrativši joj se tiho:
- Gospođo, da li biste bili ljubazni da mi dodate još jedan pokrivač iz
ormara pored vas? Strašno mi je hladno!
- Ja imam bolju ideju - odgovori ona. - Samo za noćas... da se
pravimo kao da smo u braku...
- Hej!... Pa to je sjajna ideja! - uzviknu on oduševljeno.
- Doobro - odgovori ona. - Digni se onda i uzmi taj jebeni pokrivač sam!
Nakon kraće tišine... on je prdnuo.
.....The End



Dosao Mujo kod ginekologa i poceo da ga ubjedjuje da je trudan.
Doktor ga pogleda cudno i upita
- "A na osnovu cega znate da ste trudni?"
- "Pa doktore na osnovu simptoma."
- "Kojih simptoma Mujo?"
- "Pa, grcenje u stomaku, malakalost i povraca mi se doktore."
- "Jel ti Mujo znas da nemas matericu?"
- "E moj doktore, ja se upravo bojim vanmatericne trudnoce."



Juri Muju medved kroz šumu. On se popne na bukvu i vikne:
- Majko mila, ne daj me! 
A bukva mu kaže: 
- Ne boj se, sine. Neće tebe tata.



od koje je bolesti najbolje patiti u starosti?
skleroze... nista te ne boli a svaki dan cujes nesto novo.



Sta radi Usain Bolt kad zakasni na autobus?
Ceka ga na sljedecoj stanici.



Ide baba ulicom i nosi dvije vrece, kad iz jedne joj ispadne 20 €.
Vidi to policajac i kaže: baba ispalo vam 20 € .Baba kaže hvala ali
policajac pita odakle tebi toliko para.
Kaže baba ,znaš ja stanujem tu pored igrališta i ovi svi u moje dvorište pišaju.
Kad oni počnu da pišaju ja makaze i kažem daj 20 € ili ode kita i neki plate .
A šta je toj drugoj vreci?
Znaš sinko ima koji ne plate.



Pita žena ljubavnika :
'' Dragi , hoćeš li mi kupiti kožne čizme od 5000 eura?
On će :
'' Mačkice, jesi li čula šta se nosi ovih dana? ''
Kaže ona :
'' Šta se nosi? ''
A ljubavnik ce :
'' NOSI SE U PICKU MATERINU!





<< Arhiva >>