Svi na bicikle za vikend hehe

23.08.2018.



Mujo, kažu da džentlmeni više ne postoje...
-Glupost. Pa, juče sam Fati držao kišobran da ne
pokisne dok je menjala gumu na autu.



Došla engleska kraljica Trampu u posjetu i kada je vidjela
kakav je on, kaže mu:
- "Da ste mi vi muž ja bih vam stavila otrov u piće."
A Tramp će na to: - "A da ste mi vi žena ja bih ga popio."



Interpol se hvali da može svakog pronaći.
Neka nadje posao u BiH



- Znaš gdje želim da te poljubim? 
- gdje?
- u sliku, na spomeniku.



Čime se ti baviš?
Stvaram dobre slike, energiju i fine misli...
Znači, umjetnik?
Neki kažu "diler" al ... i to "umjetnik" mi se dopada!



Pregovori Beograda i Prištine:
Beograd: Bla, bla, bla...
Priština: Blja, blja, blja...



Sreo Ciganin jednog čovjeka na stanici i pita ga:
- Brate jel imas da mi das 20 dinara? 
Ovaj mu odgovori: - Nemam. 
A Ciganin će mu: - E, tako i izgledas!




<< Arhiva >>