Jao bre hehe

19.08.2018.




Uhvatila mačka miša i taman da ga pojede, miš će njoj:
-Nemoj maco, namjestiću ti da pojedeš mog brata, ima bar 3 kile!
- Ma, meni se baš ti sviđaš.
- Nemoj, maco, namjestiću ti moju sestru, da samo znaš kako je bijela i debela!
- Ali, ti si baš sladak i ukusan.
- Nemoj, evo, namestiću ti mog tatu, znaš da je k’o tenk!
- Hmmm… Njega već odavno sanjam u stomaku. Može!
Pusti njega mačka, ali on odmah uleti u rupu.
Pouka priče: Obećavaj mački kule i gradove dok ne uđeš u rupu,
a onda se pravi lud ...



Narkoman na ulici sreće dvije ribe. Narkoman će:
Pa gdje ste ljepotice?
Ove će:
Nismo ljepotice!
Pa niste ni gdje ste!



- Ostavila me djevojka. 
- Šta se desilo? 
- Pa bili smo zajedno pod tušem i ona mi
kaže "Hajde da radimo loše stvari, mm?
- A ti?
- Šta ja, sipao sam joj šampon u oči..



Došao narkoman u hotel i zatražio sobu.
Čovjek sa recepcije ga pogleda i reče mu da ima samo ukletu sobu.
Narkoman mu kaže da će je uzeti. Smjesti se on, kad u ponoć
se pojavi duh i reče:
Ja sam duh sa crnim rukama! Poješću te!!!
A narkoman, koji je bio pod dopom, reče:
Ej, ‘ajde idi operi ruke pa nam spremi palačinke.



Tip hoće da skoči s mosta, a policajac ga odgovara:
Čekaj, stani, imaš ženu koja te vol!!
Serem se na ženu!
Ali imaš i djecu...
Serem se i na djecu!
Ali eto, samo što nije proljeće, sad će sve procvjetati...
Serem se i na proljeće, imam alergiju na polen.
A Nogomet? Hajduk će biti prvak!
E serem ti se posebno na Hajduka!
Pa skači onda, jebalo te tvoje Dinamo!!



Trče slon i mrav preko mosta i kaže mrav:
- Uh ala tutnjimo ..



Da li znate sa koje strane je glisti glava?
Zagolicate je po sredini pa vidite sa koje strane se smije.


<< Arhiva >>