Selo moje malo hehe

13.08.2018.



Prilazi žena na pijaci tezgi travara na kojoj se
prodaju razne travke:
- Dobar dan, imate li origano?
- Šta ti je to gospođo?
- To je ona trava što se stavlja na picu.
- Aaa, to ne liječimo!



Došao čovjek kod frizera:
- Dobar dan, može li jedno šišanje?
- Može, kaže frizer.
- Kako želite?
- Pa ovako, kume, s jedne strane mi ostavi rupu veličine šake,
a s druge tri-četiri manje rupice. Pozadi repići da mi budu neravni,
a šiške da mi idu ukoso i da budu rijetke.
- Pa ne znam dal' ću vas znati tako ošišati.
- A prošli put si znao pizda li ti materina.



- Brate, mene žene jure samo zbog para.
- Pa, što pozajmljuješ ..



Kaže dečko djevojci:
- Dužna si mi piće.
- Zašto?
- Kad sam te ugledao, ispalo mi je iz ruke!



Kraj Drugog svjetskog rata. U njemačkom logoru totalno rasulo,
Nijemci gledaju da postreljaju što više logoraša. Ulazi njemački oficir
u jednu od baraka i kaže: "Ti što se kriješ iza metle izađi!" ,
a glas odgovara: "Ja ili ovaj do mene?"



Moja supruga je došla i sjela pored mena na kauč, dok sam ja 
menjao kanale.
- Šta ima na TV-u?
- Prašina! - Rekoh.
I tako je počela svađa...



Plavuša se žali prijateljici:
- Danas nikako nije lako biti majka.
Eto ja, na primer, ne znam gde mi je glava od silnih briga.
Traži pelene, traži cuclu, traži dečji dodatak, traži oca...




<< Arhiva >>