taj gradski prijevoz hehe

12.08.2018.




Šeta Perica sa ocem gradom, i pita otac Pericu:
- Je li ovo škola u koju ideš?
- Da, tata.
- E, vidiš i ja sam išao u istu školu prije 20 godina.
- E, sad mi je jasno zašto mi direktor kaže da takvog idiota
kao što sam ja nije sreo 20 godina!



Pitali penzionera:
-kakav je sex sa zenom?
-kao Coca-Cola!
-??
-Prvo je bio dobar, pa light, sad je zero!



Pita Perica tatu: 
- Tata sta ima mama izmedju nogu? 
- Raj sine 
A ti tata? 
- Ja imam kljuc za Raj.
Na to ce Perica 
- Tata ti moras pod hitno da promjenis kljuc komsija ga vec iskopirao



Dosadilo jednoj ženi da svako veče provodi pred televizorom u kući sa
mužem, pa riješi da nešto promjeni. Jednog popodneva predloži mužu
da zajedno odu u pozorište. Razmisli muž na trenutak, ne ide mu se,
pa predloži ženi da ona ode sama. Ona tako i učini. Ode.
Vrati se jako kasno kući, a muž bulji u ekran.
Ona će njemu:
- Vratila se ja. .
- I, kako je bilo?
- Pa, šta znam. Došla sam na vrijeme, pronašla svoje mjesto i sjela.
Pored mene je sjedio neki muškarac. Pogasiše se svjetla, počne
predstava, a on mene uhvati za ruku... . I? . Poljubi me on, pa poljubim
ja njega, mislim tako treba. . I? . Poslije on mene uhvati za onu stvar,
pa uhvatim i ja njega. .
- Ma ne zanima me to, nego kakav je bio komad?
- Dva puta veći od tvoga!



Učiteljica ispituje djecu u razredu sta žele da budu
kada odrastu.
Dodje red na Peru: Želim da budem milijarder, otići u najbolju
diskoteku i tamo pokupiti najbolju picku, pokloniti joj milion eura i
BMW. Želim apartman na Havajima, dvorac u Parizu, putovati
po svijetu i sa pickom voditi ljubav 3 puta dnevno...
Učiteljica šokirana odgovorom, zgrožena djetetovim ponašanjem
odluči da ignoriše odgoor i pita sljedećeg učenika:
A ti Marice?
Marica: Želim biti Perina picka!!!



Djevojka:Voliš li me?
Dečko:Najviše!
Djevojka: Da li sam lijepa?
Dečko:Najljepša si,najbolja,najpametnija...
Možeš li sada spustiti taj pištolj,majke ti?



Šta prvo crkava na Golfu dvojci?
Gazda!




<< Arhiva >>