Volite li lubenicu hehe..

25.07.2018.



Dosli po Lalu da ga regrutuju. I Lala se brani:
- Ta nemoje mene. Ja ne mogu.
- Ali, Lalo, bices proglasen dezerterom, pa kazne....
- Ta nije da ja necu, nego znate kaki sam...
- A kakav si to?
- Pa, znate me, ja bih se jos mogao sa njima i pomiriti.



Dođe Eva Adamu i pita: – O’s se karati?
– Ma ne budi smijes na, pa uops te nemas rupu,
k’o Barbika si! Eva sjedne na obalu jezera i rasplac e se.
Uto izroni zlatna ribica i upita ju zas to plac e.
– Adam me nece karat jer nemam rupu, k’o Barbika sam…
– Ma nema frke, zvat cemo rodu da ti kljunom napravi rupu.
I bude tako, a od tada z ene imaju rupu, a rode crveni kljun.
Odjuri sretna Eva Adamu i pita: – O’s se sad karati, vidi imam rupu!?
– Daj ne pizdi, vidi, celava si dolje k’o dijete.. Eva se opet
rasplac e na obali jezera. Dođe ribica…bla, bla, bla… – Dobro,
srediti cemo i to. Ode ribica do pavijana, ovaj obrije nes to dlaka
s guzice, ribica ih odnese Evi i stvar sređena. Od tada z ene imaju
dlake, a pavijani celavu guzicu. Odjuri sretna Eva Adamu i pita:
– O’s se sad karati, vidi imam i rupu i dlake!? – Ma bjez i, suha
si k’o barut, samo cu se naz uljati. Eva se opet rasplac e na
obali jezera. Dođe ribica…bla, bla, bla… – Dobro, sredit cemo i to.
Uzmi me u ruku, protrljaj par puta po rupi i bit ces vlaz na.!,rec e ribica.
Od tada se ne zna smrdi li riba po pic ki, ili pic ka po ribi!



U razredu u kome su sami dječaci mlada nastavnica drži sat o
seksualnom vaspitanju.
Kad je završila sa predavanjem,ona zijevnu od umora,pa upita?
A sada ima li ko šta da pita?
Baš lijepo,javlja se glas iz zadnje klupe.
Prvo nas popalite,a poslije ste umorni!



Pricaju dvije plavuse:
- Svidja mi se jedan decko, ne znam sta da radim !
- Pa reci mu!
- MU.



Igrao Mujo loto, ali ostavio listić kod kuće te se javlja Fati:
- Fato uzmi listić i slušaj dobro !!!
- Ima li broj 5? Ima!
- Ima li broj 9? Ima!
- Ima li broj 12? Ima!
- Ima li broj 18? Ima!
- Ima li broj 19? Ima!
- Ima li broj 26? Ima!
Mujo sav u delirijumu da će pasti sedmica pita Fatu:
- Ima li broj 31?
Ima, al ga je neko prekrižio ! .



Mladić je upitao jednog starog bogataša kako je napravio svoj novac?
Starac uperi prstom u svoj vuneni prsluk i kaže:
-"Pa sine, 1932 sam bio u dubokoj depresiji.
Do svog poslednjeg atoma."
"Taj svoj poslednji atom sam uložio u jabuku koju sam polirao
cijeli dan, na kraju sam prodao tu jabuku za 10 centi."
-"Sljedećeg jutra sam uložio tih 10 centi u dvije jabuke,
koje sam, takođe, polirao cijeli dan i prodao ih u 17 sati za 20 centi.
Nastavio sam ovim sistemom cijeli mesec, do kraja mjeseca sam
akumulirao bogatstvo od 1.38 $"
-"Onda je umro otac moje žene i ostavio nam bogatstvo od 2 miliona dolara."



- Vidiš, bre, Mileva kako naša veza napreduje što se više poznamo.
Prvo si mi bila sestra, pa žena, a uskoro će da mi budeš punica!




<< Arhiva >>