Ljetne haljinice volim hehe..

24.07.2018.



Sin: Mama, tata, odlučio sam živjeti sam.
-Pa to je divno, sine. 
Sin: Koferi su vam ispred vrata.



Doktor razgovara sa krupnom pacijentkinjom: Molim vas,
kažite mi iskreno, držite li se stvarno dijete koju sam vam
prepisao? Još kako, gospodine doktore! Iako moram da vam
priznam da mi je, nakon što se dobro najedem,
teško pojesti i to od čega se sastoji vaša dijeta.



Leži narkoman u kadi punoj vode i bulji u plafon.
Prolazi deda jednom, drugi put, pa ga pita: Šta radiš tu, sinko?
A on će njemu: Izvuci me matori ispuniću ti tri želje!



Sin se obraca majci:
- Ako mi ne das pare za sladoled, kad udjemo u
autobus pocecu da te zovem baka...



U staračkom domu jedna baba pita dedu:
Gospon’ Pero, koliko imate godina?
Osamdeset i šest.
Iju, nikad vam ne bih dala.
Svejedno, ne bih ja ni mogao...



Pita Mujica oca:
- Babo, odakle sam ja doš'o...?
Veli njemu babo:
- Pa vidiš, ovaj, prvo smo se k'o ja i tvoja majka upoznali, pa se zagledali,
pa izlaz'li, pa se eto i vjenčali, pa svašta nešta, i onda, si, jel', k'o biva, i ti doš'o,
'nako, k'o kako bi ti k'o rek'o, k'o znak naše ljubavi, kontaš?
Na to će Mujica:
- Joj, što je to komplikovano kod nas Sarajlija! 
A kod mene pola djece u razredu došlo iz Sandžaka!



Zašto muškarci najviše vole seks s djevicama? 
Zato što ne podnose kritiku ...




<< Arhiva >>