Ludnica hehe

16.07.2018.


Trebalo je prespavati jednu noc i dan da bi se covjek mogao radovati..
I sada se radujem,jer to ce biti zapisano u povijesti,drugi ,srebreni na SP..
Daj Boze da se takvo sto opet ponovi..
Eto i od mene iskrene cestitke Vatrenima koji su napravili cudo i
Hrvatsku prezentirali diljem kugle zemaljske..Mislim da sada svi znaju
gdje je Hrvatska..



a naravno ni humor ne smijemo zapostaviti hehe:



Juče mi je eksplodirala plinska boca...
priča jedan prijatelj drugom.
Ženu i mene je eksplozija izbacila kroz prozor.
Stvarno je bilo lijepo...odavno nismo zajedno izašli.



Dolazi Perica iz škole i majka mu kaže:
- Dobio si keca iz hrvatskog na pismenom - koje su teme bile ?
Perica: -Kako sam se proveo na ljetovanju.
Majka: - I šta si napisao?
Perica: - Hvala na pitanju, DOBRO.



Sto mornara i jedna žena poslije brodoloma dospiju na pusto ostrvo.
Poslije godinu dana žena kaže:
Ovo se više ne može izdržati - i umre.
Poslije godinu dana mornari kažu:
Ovo se više ne može izdržati - i zakopaju je.
Poslije godinu dana mornari kažu:
Ovo se više ne može izdržati - i otkopaju je.



U čemu je razlika između direktora i muža?
– Direktor uvijek zna ko mu je zamjenik.



Prica dvadesetogodisnja unuka nani:
- "E moja nano, sinoc sam dosla kuci taxijem i tek kad sam dosla
pred kucu sjetih se da nemam ni marke u dzepu!"
- "Pa kako si mu platila?", znatizeljno upita nana.
- "Pa moral sam u naturi nano moja mila."
Sva ta prica napali nanu tako da ti ona u istom casu ode u centar i
sjede u prvi slobodni taxi zaboravivsi sav proces voznje, nemanja novca...
-"Dokle nano?", upita je taksista.
- "DO JAJA SINE, DO JAJA."



Kako se zove medvjed koji je trenirao kung fu? 
– Griz Li.



- Nije istina da udate žene žive duže...
- To samo njima izgleda duže.




<< Arhiva >>