Za ljubitelje životinja hehe..

14.05.2018.

Prvo da se zahvalim svima na cestitkama za 14-godisnjicu bloga..
A sada idemo dalje hehe



Pitaju Bosanca:
– Jesi li igrao nekada golf?
– Čuj igrao, vozio!



Vozio Mujo kroz Bosnu pa kraj puta namjerno udario jagnje.
Taman krenuo da ga pakuje u gepek, kad se
s puškom pojavi Haso:
- Gde si krenuo, jarane? Da ga ne voziš možda u hitnu?



Čak Noris je osvojio Vimbldon bejzbol palicom.



Mujo na godišnjicu braka uđe u kafanu i naruči duplu ljutu, pa
nakon što je strese uzme još jednu i sjedne za stol. Dođe
do njega Haso i upita ga:
- Bolan, š'a nije teb' danas god'šnjica braka?
Mujo klimne, a Haso privuče stolac pa upita:
- I, kako je to bit' ženjen?
Mujo uzdahne:
- E moj jarane, vid' 'vamo... 'vako ti je to... dok smo Fata i ja bili
momak i djevojka, ona b' men' rekla - Mujo, skidaj se, imamo
samo dva'es' minuta dok moji ne dođu...
Haso zbunjen:
- Dobro, a š'a sad govori?
Mujo slegne ramenima:
- Mujo, skidaj se... i daj šareno da stavim prat' maš'nu....



Žena mi je pobjegla sa najboljim prijateljem.
Doduše, još ga nisam upoznao...



Spremao se Ciga da ide u vojsku, pa godinu dana pre toga
počeo da pušta brkove. Pita ga Ciganka:
- A što bre tol'ke brkove puštaš?
- Pa da me zovu brka, a ne Ciga!



Mujo popio dosta pive, pa mu se tokom noći pripišalo.
Digne se on, otiđe na WC, piša.
Gleda kitu i govori joj:
Eto, vidiš, kada ti mene trebaš, odma' se dignem...




<< Arhiva >>