14 GODINA EUROSMIJEHA hehe..

11.05.2018.

E jucer nije bilo posta a zasto?Zato sto je jucer u Njemackoj bio Vatertag,
Dan Oceva,Dan muskaraca,gdje se uglavnom samo pije,rostilja i uziva..
A danas je sljedeci praznik,praznik ovoga bloga koji danas slavi punih
14 Godina...Nadam se da ce jos koju godinu potrajati ako bude vremena,
zdravlja i inspiracije....Drago mi je ako sam kroz proteklih 14 godina uspio
da vecinu od vas razveselim i oraspolozim..
Zato idemo dalje hehe...



Sjedi Piroćanac u kafani i za oko mu
zapadne papagaj koji stoji u jednom kavezu u ćošku.
Piroćanac poziva kelnera:
- Dete, skuvaj mi der onu pticu za večeru.
- Jeste li pri sebi? Taj papagaj vrijedi bar 10 000 dolara.
- reče kelner.
- Ništa se ti ne brini za pare, nego čerupaj!
Poslije nekog vremena, kelner donosi spremljenog papagaja na poslužavniku.
- E, lepo, dete. A sad mi odsjeci za tri dinara...



U jednom restoranu u Edinburgu:
"Kelner, molim vas čačkalicu!"
Kelner se osvrne po sali i kaže:
"Samo trenutak, uskoro će jedna biti slobodna."



Anketar:
Gospođo, gospođo, može jedno pitanje?
Gospođa:
- Naravno dušo.
Anketar:
- Šta mislite o sexu na TV-u?
Gospođa:
- Veoma neudobno, veeoooma neudobno!



Oženio lala sina, prošlo nekoliko dana pa ga pita
Jel' sine kako ti je?
Ma šta da ti kažem, nit' kuva, nit veš pere..
Pa što si je ženio, koji moj
Pa volem je tajo
E sine, sine. Šunka se vole...



Pijani muž dolazi kući i ulazi kod
žene u kuhinju i razdere se - Ko je gazda u kući?!!
Žena ga udara tavom i on pada na pod, bes svijesti.
Dolazi susjeda i pita: - Zašto tvoj muž leži na kuhinjskom podu!?
- Pa on je gazda u kući, može da leži gdje hoće..



Vozio se Crnogorac u Beogradu u tramvaju.
Bila velika gužva, a jedna stara gospođa reče:
- "Zar nema ni jedan dzentlmen da ustane staroj babi?"
Crnogorac koji je sjedio reče:
- "Ima dzentlmena, no nema mjesta."



Nekad' su djevojke pjevale:
-Spasi me samoće, ćutanja i plača, pomozi da postanem od sudbine jača.
A sada:
-Spasi me trudnoće i dečijeg plača, plati mi abortus, ubiće me ćaća.



- Koji je najveći odjevni predmet na svijetu?
- Ženska spavaćica. Pokriva 2 mljekare, plinaru i zabavni park.




<< Arhiva >>