Pomolimo se za novi tjedan hehe..

07.05.2018.




Pita studentkinja svog ginekologa:
"Kada je najbolje vrijeme za seks?"
Dr:" između 12:00 i 13:00h"
"Zašto?"
"Jer moja medicinska sestra tada ide na pauzu za ručak."



Mladi lav pred početak svog prvog nastupa u cirkusu:
-Tata tko su ovi ljudi?
- Ne boj se, sine, iza rešetaka su.



pita lik popa da mu blagoslovi kucu
pop kaze nema problema,doci cu i to ti je 50 eura da znas
aa dje pope,krediti rate za kucu za auto
nemam
moze li kako za 20 eura to
aa ne,ne moze..
a molim te pope eto ako moze za 20 eura nemam 50
a veli pop
brate,,, ja cu odradit to za 20 eura,, al ti to kurca valjat nece ...



Ona:
- Koliko ti je ono?
On:
Koje?
Ona:
- Pa znaš koje, koliki ti je?
On:
- Ne znam o čemu pričaš.
Ona:
Jao kako si glup! Šta je to što ti imaš a ja nemam?
On:
- Mozak.



Otela papu mafija i dala mu tri mogucnosti ili ce ga ubit.
1. Dali mu neku curu da je kresne,a on kaze ja sam
sveti covjek ja to ne mogu uradit.
2. Da opsuje boga,a on
kaze da to ne moze uradit.
3. Dali mu litar votke da popije. I
nema mu druge da popije.
Pa nakon sat vremena kad se
napio kaže: bog te jebo dje ona mala.



Ime?
Džon.
Prezime?
Lenon!
Pol?
Makartni!



Šta su rekli Amerikanci kad su vidjeli Mariju Šerifović?
Auuuuu, nismo znali da smo ih toliko bombardovali...




<< Arhiva >>