Ja svakavih tetovaža hehe..

26.03.2018.



Bračni par dobija poštom dvije karte za
operu sa ceduljom na kojoj piše:
– Pogodite ko vam ovo šalje.
Muž i žena lupaju glavu ko im je to mogao poslati te karte, i to
za najbolja mjesta, ali ne mogu ni da naslute ko bi to mogao da
bude tako ljubazan. Ali, svejedno, odlaze u operu i divno se provode.
Vrativši se, na nesreću, zatiču stan sav u neredu,
skroz temeljno opljačkan, a na stolu papirić na kome piše:
– Sad znate…



Došla nevjestina majka u kćerkinu novu kuću da vidi gdje joj dijete živi.
Nakon dužeg razgledanja obraća se priji:
Lijepo se udala moja kćerka. Blizu joj je crkva, pa može i sa
prozora da sluša liturgiju.
Tek će prija:
Da, da, a koliko joj je dug jezik, može sa balkona i da se pričesti!



Izveo Mujo curu u restoran. Naručuju, ona kaže "ja ću dagnje".
Kaže Mujo: "ne kaže se dagnje nego jagnje!"



Abeceda po Zdravku Mamiću

A - ako vas nabijem na k...
B - budući sam vas nabio na k...
C - cijeloga vas nabijem na k...
Č - čitavog vas nabijem na k...
Ć - ćoravog vas nabijem na k...
D - dođite da vas nabijem na k...
DŽ - džaba vas nabijem na k...
Đ - đe da vas nabijem na k...
E - e pa nabijem vas na k...
F - fakat vas nabijem na k...
G - gonite se u k..., ma šta gonite, nabijem vas na k...
H - hoćete da vas nabijem na k...
I - i tako vas nabijem na k...
J - jako vas nabijem na k...
K - kad vas ja nabijem na k...
L - lijepo vas nabijem na k...
LJ - ljetos sam vas isto nabio na k...
M - ma nabijem vas na k...
N - nabije Vas na kurac skupa samnom
NJ - nježno vas nabijem na k...
O - opet vas nabijem na k...
P - pazite da vas ne nabijem na k...
R - rado vas nabijem na k...
S - stvarno vas nabijem na k...
Š - što sam vas nabio na k...
T - tad vas nabijem na k...
U - uh što sam vas nabio na k...
V - vidiš kako je kad vas nabijem na k...
Z - zaista vas nabijem na k...
Ž - žestoko vas nabijem na k...



-Jel vidiš ti kako je život u Hrvatskoj sve bolji i bolji ?
- Ne vidim .
- Pa kad ne gledaš dnevnik.



Rekla mi je, da sam ja ono bez čega cvijeće ne može živjeti.
Kasnije sam saznao da je to đubre.



Gosti uvijek donose zadovoljstvo. Ako ne pri dolasku, onda pri odlasku.




<< Arhiva >>