Malkice karikatura hehe...

22.03.2018.



Mujo i Fata sjede pred televizorom,
Mujo lista sportske novine uz pivo, Fata gleda neke
dokumentarce i najednom ga upita:
- Mujo, bolan, da te pitam...
Mujo klimne odsutno:
- Pitaj...
Fata se okrene prema njemu:
- Da t' ne'ko kaže da će za pola sata bit' smak svijeta, šta b' uradio?
Mujo slegne ramenima:
- A šta b' uradio... normalno, jebav'o bi se strasno s tobom, šta b' drugo?
Fata klimne i zamišljeno upita:
- Doobro... a šta b' radio ostalih 25 minuta?



Osvojio Mujo jack pot od milijun eura. Pitaju ga na sto
ce potrosit novac, a on kaze:
- Najprije cu vratit dugove, a ostali nek sacekaju.



Ponosni direktor zoološkog vrta pokazuje svojim gostima
janje i lava koji su zatvoreni u isti kavez.
– Ovo je lijep primjer suživota, kaže.
– Zanimljivo... Zar stvarno nemate nikakvih problema s njima?
– Pa, s lavom nemamo, ali za janje povremeno moramo naći zamjenu...



Lutaju Marko i Mario pustinjom, vec na izmaku snaga, gladni i
zedni, ugledase usred pustinje dzamiju.
Kaze Marko; hajmo traziti sta jesti i piti, ne mogu vise, umrijecemo.
Mario odgovara, moze, ali predstavicemo se ko muslimani.
Marko: necu ja vala, pa kad bi umro od gladi i od zedji.
Mario; kako hoces, uglavnom ja sam od sada Muhamed.
Ulaze oni u dzamiju i sjedi covjek.
Zdravo, ja sam Muhamed a ovo je moj prijatelj Marko. Zanima nas
mozemo li dobiti hrane i pica, iscrpljeni smo. Tad ih pogleda taj covjek
i zovnu nekog svog ahbaba sto je sjedio u dnu dzamije i rece mu;
Donesi Marku da jede i pije sta zeli, a ti Muhamede,
brate, znas da je Ramazan…



Mmm, kako romantično, svjećice, ulje...
- Aj ne glupiraj se, zatvori mi haubu!



Pričaju dva pedera. Mlad (početnik) i star (previše iskusan).
Pita mlađi:
- Je li, da te pitam nešto. Kako kad ebem pa ga izvadim on
sav umazan, šta da radim ??
Kaže stariji:
- Eeee, pa vidi se da si neiskusan. Sad će čiča da ti objasni.
Kad ebeš i osjetiš da ćeš da svrsiš, ti onog drugog stegni za jaja.
Kad ga izvadiš, ima da bude čist ko ogledalo ..



Praznici se tako zovu jer nam prazne džepove i novčanike.




<< Arhiva >>