Sretan vam Dan žena hehe...

08.03.2018.



Išao sam van s mojom djevojkom a
susjedi su vikali "Pedofil", samo
zato sto ja imam pedeset godina a ona dvadeset jednu.
To nam je totalno
pokvarilo proslavu desete godišnjice...



Došla dva Hercegovca u Zagreb pa ugledali pomične stube.
Pita jedan drugoga: "Kako se ovo šaluje"



Udala se Crnogorki ćerka. Nakon dve nedelje ćerka
odlazi kod majke plačući.
-Što je,jadna ne bila,što plačeš? - pita majka.
-Ja majko,ne mogu više da živim sa onim mojim.
-Što? Je l' te bije?-pita je majka.
-Ne majko.
-Ima li švalerku?
-Ne majko.
-Pa što je onda,pobogu!
Ova se malo snebivala, pa će ti majci:
-Znaš majko,on me ćera da pušim.
-Ajde jadna,zar je samo to? Ako ti se baš gadi,a
ti povuci dva- tri dima pa daj posle svekrvi da pop-uši do kraja..!



Pita sudija optuženog.
Da li znate da danas nije dozvoljeno udarati žene?
Optuženi-"Ali, nisam je udario danas, nego prije četrnaest dana!



Zene su kao voce,svaka ima svoj jedinstven izgled miris,okus,boju.
Problem je u muskima,oni vole vocnu salatu!!



"Dragi, daj mi reci one tri zlatne riječi koja svaka žena voli
čuti od svojeg muža."
- "U pravu si."
- "Ma ne to, one druge tri."
- "Ja sam kriv."



-E, aj se igramo Čovječe Ne Ljuti Se...
--Ajde
-Jeba' sam ti đevojku...




<< Arhiva >>