Natpisi,ispisi,oglasi,poruke hehe..

05.03.2018.



Vrhunac pijanstva je kad pošalješ taksisti poruku
da si pijan, da dođe po tebe, ovaj te odveze kući i nakon
pola sata mu napišeš:
- ne moraš dolaziti, kući sam...



Zašto Cigo ulicom šutira kartonsku kutiju?
- Seli se.



Na pričesti u Posušju,ne vidjevši ga,prošao fratar pored nekog nižeg
čovjeka ne pričestivši ga....
Skontao čovjek svoju grešku i vrati se malom Mati i veli mu uz osmjeh:
-Prođo ja tebe moj Mate...Tijelo Kristovo...
Veli njemu mali Mate:
-E neću ti ga sad....ma da je ispod sača....



Šta je to vrhunac pijanstva po drugi put?
Kad te zaustavi policajac ti naduvaš 2.8 a kažeš zaokruži na 3!



Mujo žuri čaršijom i naleti na svoju bivšu, Fatu... Nakon trenutka,
dva nelagode, on je zagrli i ispali:
- Đe s', bona, Fato, evo sam baš jučer mislio na tebe!
Fata se zarumeni:
- A jel' to ja teb' ipak falim, moj Mujo?
Mujo odmahne glavom:
- Jok, bona, pomaže m' da ne svršim prebrzo kad guzim Habibu....



- Jel pušiš?
- Da.
- Koliko dnevno?
- Tri kutije.
- Koliko je jedna?
- 20 kuna.
- I koliko dugo pušiš?
- 15 godina.
- Znači jedna košta 20 kuna, a ti pušiš tri dnevno, što znači da mjesečno
na cigare potrošiš 1.860 kuna. Za godinu dana to bi bilo 22.320, jel tako?
- Tako je.
- Ako godišnje potrošiš 22.320, kad bi zbrojili tih 15 godina koliko pušiš,
to bi bilo 334.800, jel tako?
- Tako je.
- Da nisi pušio tih 15 godina i stavljao sav taj novac u banku i čuvao ga
uz kamatu, za tih 15 godina bi mogao kupiti novi Ferrari...
- Jel ti pušiš?
- Ne!
- Pa gdje ti je onda Ferrari?



Kcerka-Tata,sanjala sam sinoc kako me siluje djeda Mraz.
Tata:-hohohohoho






<< Arhiva >>