Počivali u miru hehe

28.02.2018.




Plavuša se žali u hotelu:
- Soba je mala, nema kupaonicu, ni prozore čak ni krevete.
Takvu sobu ja neću uzeti.
- Gospođo strpite se još samo malo, još smo u liftu.



Vas horoskop za 2018:
Ljubav: Zvijezde vam se smijese.
Zdravlje: Zvijezde vam se smijese.
Sex: Zvijezde crkavaju od smijeha.



Umre Hitler i završi kod Sv. Petra, ovaj jadan nije znao što bi s njim i
pošalje ga Bogu. kaže Bog : Hićo, šta ću ja sa tobom? ajd ti meni reci
što bi ti učinio da te sad vratim nazad na Zemlju? kaže Hitler nakon
kraćeg razmišljanja: "ubio bi jedno 4.000.000 Židova i jednog Danca"
Bog ga zaćuđeno pogleda i upita:" A zašto jednog Danca?"
Na to će mu Hitler: "Vidiš da i tebe boli kurac za Židove"



Primjeti zena kako joj muz vec duze vrijeme samo sjedi i razmislja.
Upita ga: - "Na sta mislis?"
A on: - "Ma, ne znas je!"…



Pita ciganče tatu: jel istina da sam ja usvojen?
A tata kaže: jeste istina je da si usvojen, ali si i vraćen!



U opticarsku radnju ulazi covjek,sav prljav i ugruvan.
Pobogu,-uzvika opticar,sta vam se desilo?!
Htio sam da se popnem na sprat autobusa...
ali,u nasem gradu nema autobusa na sprat!
Sa naocarima koje ste mi vi napravili ima!



U sovjetskoj Rusiji u vrijeme Staljinovih čistki, čuvenom matematičaru
dođe prijatelj i kaže mu da će ga sutra tajna služba uhitiiti i osuditi
- strijeljanje ili Sibir - još se ne zna.
Pita on što da radi... prijatelj mu kaže da pobjegne što dublje u unutrašnjost,
da se prijavi u neki kolhoz kao nepismeni radnik, da ore i kopa jedno
dvije godine, pa da se prijavi u večernju školu - to komunisti vole.
Na kraju će završiti kao nastavnik u nekoj školi i nitko ga ne će primjetiti.
On tako i uradi. Poslije dvije godine dođu i pitaju tko hoće u večernju školu.
On digne svoju žuljevitu ruku i pozovu ga. Tko bude dobar u školi
- može i u partiju ući!!!
Krene on u školu. Jezik, prvo vuku kose crte dva sata, pa okomite dva sata...
sve on to preživi, ali dođe matematika.
Prvi sat brojevi od jedan do deset. Negdje peti sat...nastavnica napiše na ploči,
poslije objašnjenja od pola sata o zbrajanju, 1+1=? i pita tko će ovo riješiti.
On poludi i javi se. Krene s integralima, diferencijalima, limesima, vektorima,
vektorskim poljima...
Na kraju dobije rezultat 1+1=3. Zapanjen stane...i pita - gdje sam ja to pogriješio?
Iz zadnjeg reda se stidljivo digne ruka jednog drvosječe koji kaže
- kod Cauchyjevog kriterija konvergencije nizova!




<< Arhiva >>