I ne mnogo kupovati prek vikenda hehe

16.02.2018.



- Koja je razlika između crnog i
bijelog prodavača droge?
- Bijelac je obično farmaceut...



Tužila Persa Lalu za silovanje. Na sudu priča:
Strovalio me s leđa... pa izvadio đoku...
To ne može da stane u zapisnik, izvadio je, hoćete reći, penis.
Da. Strovalio me u bašti, pa izvadio ono... Ono, gos'n sudija,
što ne može u vaš zapisnik da stane, ali može u moju pičku!



Čemu služe prijatelji?
Ako imaš loš dan, odeš prijatelju... i pokvariš dan i njemu.



"Kako je bilo u kinu?", pitu prijateljica prijateljicu.
- "Grozno! Morala sam triput mijenjati mjesto!" - "Zar te tko dirao?"
- "Da, ali tek na četvrtom mjestu."..



Žena i ja smo se sreli u našem klubu na novogodišnjoj maskaradi.
- O, kako je to romantično!
- Ma gdje romantično! Ja sam mislio da ona sjedi kod kuće i čuva djecu...



- Zašto se muškarci žene djevicama?
- Ne trpe kritiku.



Mujo šeće čaršijom, obgrlio komada kraj sebe oko ramena i ugleda
svoju staru majku s druge strane ceste. Mahne Mujo, mahne stara
majka i svako na svoju stranu...
Dolazi Mujo navečer kući, a stara majka javi se iz kuhinje:
- Mujo, bolan, pravo ti je lijepa ova nova cura...
Mujo slegne ramenima:
- Jest, bolan, a nije ni skupa - pedeset maraka na sat!




<< Arhiva >>