WC hehe

12.12.2017.




Stavlja Cigo oglas u novine:
"Tko ima para nek' se javi, imam ja novčanik
pa da nešto iskombiniramo".



Zaglavili se Švabo i Mujo u liftu. Švabu uhvatila panika pa
lupa nogama i rukama po vratima. Kad Mujo će:
-"De malo u stranu", i bum glavom u vrata i vrata se otvorise.
Kaze Mujo Svabi:
-"Nix snaga, mozak!



Ide Mujo pustinjom i sretne beduina,
"De mi bolan reci koliko ima jos do mora?
"Oko 3000 km" rece beduin,
"Daleko, jarane, daleko, al` plaza vam je super"



Mujo bez jedne ruke šetao Sarajevom. Sretne ga Haso te upita:
- Đe ćeš, bolan, Mujo 'taki?
- Ma eto, idem ti tu do ćoška, čuo sam da se otvorio SECOND HAND SHOP!



- Mujo, da li si čuo da Haso živi sa majkom?
- Ne. A jel' imaju djece?



Dolazi Fata kući i nađe Muju u spavaćoj sobi s drugom ženom.
Zgrabi ga za penis i odvuče ga u garažu.
Stavi mu ga u mengele i dobro ga pritegne. Izvadi ručicu
od mengela i uze testeru u ruku.
Mujo se počne derati:
"Stani bona, šta to radiš? Nećeš valjda ... zbog jedne sitnice,
da mi ga odsječeš?"
S osvetničkim osmjehom na licu Fata će:
"Jok ja, Mujo, ti ćeš. Ja ću samo da zapalim garažu."



Ozenio crnogorac bosanku te oni sjednu zajedno da joj muz saopsti
sta ce da radi:
-"Zeno,moraces da mi pravis da imam sta jesti i da mi peglas kosulje."
-"Pa ces mojoj majci pomagati na njivi."
-"Moraces da ocistis kucu svaki dan."
Zena nestrplijivo zapita:
...-"Ima li jos sta?"
-"Moraces mom ocu da peres noge."
-E,do kurca!"-kaze bosanka.
-"Ne,ne do kurca,samo do koljena!"




<< Arhiva >>