Ništa bez bakica hehe

11.12.2017.




Kako se zove Brazilac u zatvoru?
- Robinjo.



Profesor filozofije objasnjava....
'Pametni ljudi su uvijek puni sumnji....
Samo su budale uvijek savršeno uvjerene'.
- Jeste li sigurni? - pita Perica.
- Apsolutno! - odgovara profesor.



Bio Mujo kao svjedok u Hagu i sada on prica kako je to bilo u ratu:
Bio ja tako, u logoru. I jednog dana, postroje oni nas logorase u red,a
sef logora ide redom I udara cekicem u glavu. Dodje do mene, udari
me jednom, meni nista,Udari me drugi put, opet meni nista…
Onda, uzme malj, udari me jednom, meni nista, Udari me drugi put, opet nista…
A mene stid,sramota ljudi cekaju..



Sin: "tata, tata imas li da mi das 20 eura?"
Tata: "15 eura?, sto ce ti 10 eura? evo ti 5 eura."



Vode Crnogorac i Crnogorka ljubav i ona sva raspomamljena kaze:
Kazi mi nesto prljavo!
Prljav ti sporet, prljavo kupatilo, a i ti se nijesi od nedelje
kupala...



Poštar pritisnu zvonce. Na vratima se pojavi
Suljo u potkošulji, sa pivom u rukama.
Oko njega gomila dečice koja trčkaraju i vrište. Iz stana dopire miris
kuvanog kupusa i zvocanje njegove Fate. Poštar ga upita:
Da li ovdje živi Suljo Mujić?
Ne!
Kako, pa na vratima piše Suljo Mujić. Jeste li to vi?
Da, jesam!
Pa fino sam vas pitao da l' tu živi Suljo Mujić, a vi mi kažete da ne živi.
Jarane moj, zar ti ovo nazivaš životom...



Doživi Mujo brodolom, pliva on ka ostrvu, a za njim plivaju i vučjak i ovca.
Usamljen Mujo, gleda ovcu i taman da joj priđe otpozadi, vučjak ga pretekne.
I tako svaki put. Jednom čuje Mujo kako neki ženski glas viče "upomoć".
Skoči on i spasi zgodnu plavusu. Plavusa mu zahvali i reče mu da je ona
njegov dužnik i da samo kaže šta god želi. Mujo razmisli, pa joj kaže:
Aj' bona, matere ti, zamajavaj malo onog vučjaka!




<< Arhiva >>