Lijep vikend uz karikature želim hehe

08.12.2017.




Uhapsili Muju, pa mu na stanici
policije uzimaju podatke:
- Ime?
- Mujo.
- Prezime?
- Delumustafic.
- Rodjen?
- Da.



Ulazi trudnica u autobus i traži mjesto za sjedenje…
Nailazi na Muju i pita može li sjesti?
Mujo kaže:
- Ne može bona!
- Pa znaš li ti za bonton, pita trudnica?
- Ma kakav bonton, jel ti znaš za kondom?- uzvraća Mujo!



U gluho doba noći Fata i Mujo spavaju kad upada lopov. Vadi pištolj i kaže:
- Sad ću vas ubiti. Kako ti je ime?
- Fata.
- E šta sad da radim? Ne mogu te ubit, mater rahmetli mi se zvala Fata...
A kako se ti zoveš?
- Mujo, a prijatelji me zovu Fata



Dečko:
"Daj mi broj."
Djevojka:
"Vala, ako nam je suđeno, pogodit ćeš ga...



Na prepunoj autobusnoj stanici, mlada dama u tijesnoj kožnoj suknjici, stoji prva
u redu. Nailazi bus, otvaraju se vrata i ona pokušava popeti se na stepenicu.
Međutim, od tijesne suknje ne može dovoljno podići nogu. Sramežljivo se
nasmiješi vozaču te pruži ruku iza leđa da malo spusti svoj patentni zatvarač
(cifffffff) kako bi mogla zakoračiti. Pokuša ponovo stati na stepenicu, ali, opet ne ide.
Ona opet zavuče ruku otraga, i još malo spusti cifffff. Opet pokuša zakoračiti,
ali i ovaj put bez uspjeha.
Sad već potpuno crvena u licu od stida, mlada dama i treći put spusti cifffff,
no ovaj put sasvim. Neki ogromni momak iz Dubrave koji je stajao iza nje,
zgrabi ju za bokove, s lakoćom ju podigne s asfalta i spusti na vrh stepenica.
Ona u tom trenutku potpuno poludi od bijesa i izdere se na njega:
- Kakav je to način, kako se usuđujete dotaknuti moje tjelo!
Ja vas ni ne poznajem!"
Momak iz Dubrave samo se nasmiješi i odgovori joj:
- Gospođice, ja bih se i složio s vama, ali s obzirom da
ste mi tri puta otkopčali šlic, računam da smo sada prijatelji...



Fata priča prijateljici:
‘Znaš svog muža sam upoznala u zoološkom vrtu.’
Prijateljica: ‘I kako su ti dozvolili da ga izvedeš?’



Jada se Mujo: Moja Fata više voli svoj vibrator nego mene!
Odakle ti to? - pita ga Haso.
Pa čestitala mi je rođendan na datum kada ga je kupila!




<< Arhiva >>