I ne mnogo kupovati prek vikenda hehe

24.11.2017.


Svima zelim ugodan vikend...Ako me iduci tjedan nema par dana
to je jer sam na sluzbenom putu pa necu biti u mogucnosti
da pisem post hehe,a do tada uzivajte..



Razgovaraju Slovenka i Hrvatica o
poklonu za Valentinovo. Slovenka kaže:
- Dobila sam zlatan sat, zlatne naušnice i zlatni prsten, ma sve zlatno....'
A Hrvatica će na to:
- Ma, ja sam dobila kurac!'
Slovenka zakoluta očima:
- Kak' prost narod, a tak' krasan poklon.



Plavuša: Muž mi je u petak donio kokoš i rekao: "Lijepo je spremi za nedjelju".
Nisam baš znala šta kokoške nose nedeljom, ali našla sam lijepu haljinicu...



Mujo: “Što kažeš za kampanju sportom protiv droge?”
Haso: “Ona je stil mog življenja.”
Mujo: “Ma kojim se ti to sportom baviš?”
Haso: “Rolanjem!”
Mujo: “Pa nikada u životu nisi rolao!”
Haso: “Jesam, travu!”



Posvećeni Musliman uđe u taksi i odmah zamoli taksistu da isključi radio,
kako Kuran nalaže.
Ne smije slušati muziku, jer za vrijeme života proroka Muhameda nije bilo muzike,
pogotovo zapadne muzike, koja je muzika nevjernika.
Taksist odmah ugasi radio, zaustavi taksi i ljubazno otvori vrata.
Arap se začudi: - Što to radite?
- Za života proroka Muhameda nije bilo ni taksija, zato odjebi i čekaj devu.



Ode Fata kod doktora i požali mu se:
- Doktore, mislim da sam nešto slaba u seksu, jer mogu samo 3 puta za jednu noć.
- Ali, to je odlično! Ne znam zašto mislite da je to malo?
- Pa, moj Mujo me spopada po 10 puta svake noći, a ja nemam snage
za više od 2-3 puta.
- Najbolje je kad vam Mujo dosadi, upalite svijetlo i to će ga sigurno
posramiti i odustat će.
Navečer, svijetlo ugašeno, Mujo se već treći put penje na Fatu. Ona ne
može više pa upali svijetlo, kad ono na njoj susjed Ibro.
- Juuuu susjed, što vi radite ovde? Gdje je Mujo?
- Eno ga ispred, prodaje ulaznice.



Učiteljica govori malom Mostarcu:
- Ti ne osjećaš nikakvu ljubav prema gramatici!
- Osjećam ja, samo nemam sreće u ljubavi!



- Kako si grdna, ne bih te ni štapom taka'!
- Ne vidiš ti ništa, đe naleće na mene, slijepče.




<< Arhiva >>