E djeco,djeco hehe

06.11.2017.




Mujo i Fata se kresnuli prije spavanja,
pa poslije toga Fata upita Muju:
- Mujo moj, kak'e ti žene više voliš - lijepe ili pametne?
Mujo se zamisli, pa ispali:
- Fato, bona, ne volim ti ja ni lijepe ni pametne - ja volim samo tebe!



'Dobar dan, ovdje razrednica vašeg sina. Znate, vaše dijete puno laže.'
'Očito – mi nemamo sina!'



Sjedi Fata u frizerskom salonu s jaranicama, kad uleti Habiba
ljuta k'o furija i odmah s vrata počne urlati:
- Jebem ti onog mog Hasu, zašt' ima mob'tel kad se neće javit', majku mu?!
Sve se žene u salonu slože i počnu pričati priče o svojim muževima,
a Fata hladno dobaci:
- Men' se moj Mujo uvijek javi, ja ga natjeram!
Habiba je pogleda ispod oka:
- Ja, sigurno ... moš' mislit' ... kako ga natjeraš?
Fata se osmijehne:
- Pošaljem mu SMS "Skršila sam kola" i za pet minuta imam
10 propuštenih poziva od njega!



Došao Ciga ranije kući i zatekne kuma sa ženom u krevetu.
Žena se pravda:
A bre, Miko, si mi kupio kafu?
Nisam.
Si mi kupio šećer?
Nisam.
Pa sa šta kuma da počastim?



Razgovaraju Amerikanac, Japanac i Bosanac o izborima.
Amerikanac: Kod nas se za manje od 2 sata nakon izbora zna ko je pobjedio.
Japanac: Hehe nije to ništa, kod nas se zna nakon 2 sekunde.
Bosanac: Ne kontam što vam treba toliko!?
Kod nas se zna 2 meseca unaprijed?!



Dolazi Mujo u policijsku stanicu, lagano se ljulja, nesiguran na nogama i
dolazi do dežurnog policajca. Unese mu se u lice i promrlja:
- Jarane, ja bi prijavio nestanak... Policajac se odmakne i zbunjeno ga upita:
- Što vam je nestalo? Mujo se i dalje ljulja i jedva izgovori:
- Moja žena... Fata... Policajac se uozbilji, uzme blok i krene zapisivati:
- Doobro... recite, kad je nestala ta Fata? Mujo odvrati:
- Pred deset dana... Policajac ga zgranuto upita:
- Pa dobro čovječe, žena vam je nestala pred
deset dana, a vi tek sad prijavljujete?
Pa gdje ste do sad bili? Mujo se nasmije i kaže:
- Pa slavio s jaranima u kafani ...



Pshijatar pacijentu:
-Odlicno,veliki napredak,bravo!
Pacijent:
-Kakav jebeni napredak,prije 6 mjeseci sam bio Napoleon,
a sada sam nitko i nista!




<< Arhiva >>