Bogati koliko vas ima hehe

23.10.2017.


Nadam se da se nitko ne ljuti..
Danas nastavljamo dalje sa blogerima i blogericama hehe:

Dinaja nigdje ne ide bez knjige:


Žena: 'Ja sam tebi poput Pepeljuge, kuham,
peglam, perem, čistim...'
Muž: 'Pa, nisam li ti rekao da ćeš živjeti kao u bajci kad se
budeš udala za mene?'


Sjena Duse nam je poslala ovu fotku,sto znaci nije nam rekla:


Šefe, stigli smo na mjesto zločina.
- Kakva je situacija?
- Žena je ubila muža. 12 uboda, 2 prostrjelne rane, bačen niz stubište...
- Gospode! I šta je rekla kao razlog?
- Kaže da je njen muž počeo da hoda po podu dok ga je ona brisala.
- Jeste je uhitili?
- Nismo. Čekamo da se pod osuši...


A evo nam i Pinkleca hehe:


Mujo odlučio uloviti mladu curu i nakon par mjeseci napokon mu uspije
- pravo zgodna mala, slatka, pametna, sjajna u krevetu ....
Jednog dana nakon strastvenog popodnevnog seksa ona
se nakašlje pa upita Muju:
- Slušaj, ovo je sve super, ali već smo dva mjeseca zajedno,
kad ti misliš men' upoznat sa svojom obitelji?
Mujo se zamisli, zatrese glavom i odgovori:
- A slušaj, teško će to ići ... Djeca su preko tjedna u školi, Fata
radi u smjenama, a vikendima smo obično kod mojih na Vratniku


evo u posjedu smo fotke od Lastavice koju jos nikada nije objavila:


Došla inspekcija u jedan mostarski kafić - i sjeli inspektori i naručili piće.
Donio im konobar piće i stavlja im račun pod pepeljaru i govori:
Moram vam stavit račun momci inspekcija hoda po gradu!


A evo nam i Sjedokosog,covjeku dodijalo stalno parkiranje auta ispred
njegove zgrade hehe:


Dobar dan. Izvolite.
Ja ću latte macchiato.
Meni mojito s ledom.
Ja ću apple cider.
A vi?
Meni donesi pivo, ali za drugi stol.
Slučajno sam sjeo s ovim pederima.


a evo nam i Petre,oduvijek je voljela putovanja:


Došao student na ispit. Izvuče on pitanja, prvo ne zna, drugo ne zna, treće ne zna.
Profesor mu upiše u indeks 'majmun'. Student izađe van iz kabineta, pogleda
u indeks što je profesor napisao, vrati se i kaže:
Profesore, ovdje je samo potpis, nema ocjene.


Blogerica Tepam da ne krepam kada ceka muza da dodje iz seoske birtije hehe:


Dolazi Mujo kući ranije s posla, a Fata leži gola u krevetu,
sva zadihana i
raščupana, a prozor otvoren ... Mujo ljutito upita:
- Šta's to rad'la, bona?!
Fata jedva dođe do daha i razrogačenih očiju ga upita:
- Ma ... slušaj Mujo, bolan, imaš l' ti dvojnika?
Mujo se zbuni:
- Šta? Dvojnika? Nemam, bona, otkud ti to?
Fata slegne ramenima:
- Eh, onda sam se opet jebavala s poštarom!




<< Arhiva >>