Crni humor i seksi gifovi za Vlada hehe

17.10.2017.


Bloger Vladkrvoglad je pozelio temu crnog humora i seksi gifova hehe:



Današnji ljudi su stvarno nevjerovatni!
Danas sam bio u crkvi i vidio čovjeka kako pali cigare od plamen svijeće.
Toliko sam bio šokiran da sam ispustio flašu piva.



-Gdje ces sine?
-Da bacam petarde!
-E, znas da je to opasno za djecu?
-Znam, tata! Pazicu, svih mi osam prstiju!



Kako se zove gej vrtić?
-Trtić



Ulazi Mujo u kafić i zatekne Hasu kako tužan sjedi za šankom i pije.
Priđe mu i upita:
- Haso šta ti je?
- Ma ništa. U junu mi je umrla majka i ostavila mi 10.000 maraka.
- Uuu, umrla ti majka, nisam znao, moje saučešće.
- Zatim mi je u julu umro otac i ostavio mi 15.000 maraka.
- I otac ti umro? Žao mi je...
- Onda mi u avgustu umrla tetka i ostavila mi 20.000 maraka.
- Tri člana porodice za tri mjeseca? Mora da ti je teško.
- Kako ne bi bilo? Ovog mjeseca ništa, ni marke.



Muz dobije poziv iz bolnice iz kojeg sazna da mu je zena bila u teskoj prometnoj nesreci.
Odmah odjuri do bolnice gdje nadje lijecnika, koji mu kaze ‘Bojim se da imam lose
vijesti. Vasa zena je u nesreci tesko ozlijedila kicmu’
- ‘Oh ne’, odgovori on, ‘kakva joj je prognoza??’
- ‘Pa’, ozbiljno ce lijecnik, ‘vitalni znakovi su joj stabilni ali ozljeda je teska.
Ostati ce trajno i potpuno paralizirana. To znaci da cete je morati odsada hraniti’.
Covjek na te vijesti pocne plakati.
- ‘Naravno’, dalje ce lijecnik, trebati cete joj mijenjati pelene najmanje 5
puta dnevno jer nece imati nikakvu kontrolu nad mjehurom’.
Covjek se sada vec nekontrolirano trese i place.
- Lijecnik nastavlja, ‘Takodjer cete je obavezno redovito cistiti od izmeta jer
vise nema kontrolu nad probavom. To cete morati raditi vrlo cesto i temeljito
da se izbjegne opasnost od infekcije.
Jadan covjek je sada vec izvan sebe od uzasa i soka, ne moze doci do
daha i jeca na podu.
U tom trenutku lijecnik mu stavlja ruku na rame i kaze:
- ‘Ma zajebavam se. Mrtva je.’



Sjedi mama gleda seriju, ulazi sin u sobu i govori:
- Mama, mama umro' djed!
Mama: - Oj sine, haj' počnite' vi plakat' eto mene.



- Brateeee vidi ove što ulazi u kafić koliko je debela sve
će nas pojesti ovdje?
- Konjino to mi je sestra...
- Uh dobro je, onda nas dvojicu neće!



Otišao ciga kod doktora i doktor ga pita:
-Šta je cigo?
-Doktore moja žena neće da mi puši.
-Nakvasi ga i uvaljaj u šećer pa ćeš da vidiš.
Poslije 2 dana ciga opet dolazi i doktor ga pita:
- Cigo da li ti žena sada puši ??
-Ne doktore, ne može da dođe na red od djece!




<< Arhiva >>