Jao bre hehe

26.09.2017.



Ulazi Cigo s harmonikom u autobus i vidi kako neka žena plače.
„Šta se desilo? Ako mogu nešto da vam odsviram, da vas oraspoložim?”
„Pa eto, moj nećak Nikola se utopio u Drini, pa ako može u njegovo ime?”
„Evo, ide...
OJ, NIKOLA, METNEM TI GA STRINI, KOG SI KURCA TRAŽIO U DRINI?!”



Plavusa ide ulicom u otkopcanoj bluzi, i jedna joj dojka viri napolje.
Policajac prilazi i obraca joj se:
- "Gospodjo, jel vi znate da vas mogu kazniti za nepravilno oblacenje ?"
- "Zasto to", upita plavusa !
- "Zato sto vam jedna dojka viri napolje."
- "O boze, zaboravila sam bebu u autobusu !"



Gej parada - dan kad se pederi nadaju da će dobiti kurac a dobiju po pički



Imao čovjek mali polni organ, a mučio ga i težak kašalj. Krene on kod doktora
da vidi može li rješiti
nekako taj problem sa kašljom, a usput će onako pitati i za mali penis.
Ode u dom zdravlja, a tamo
na jednim vratima piše “ljekar pesimista”, a na drugim “ljekar optimista”.
Uđe on kod ljekara pesimiste:
Dobar dan, doktore. Boli me grlo i muči kašalj.
Doktor kaže: To nije dobro.U tim godinama?! Mnogo loše, plašim se da
se neće završiti dobro
– začudi se doktor. Čovjek nastavi: Doktore, malo mi je i mali penis pa
ima li tu neki lijek. Pokažite mi ,
reče ljekar.Doktor pesimista kad je vidio malu alatku otvori ladicu, izvadi
pištolj i kaže mu: Ubij se.
Nakon toga, bez ikakve nade, uđe čovjek kod drugog ljekara. Kaže doktor:
Dobar dan, na šta se žalite?
Pa, doktore, grlo me boli i muči kašalj.
Nije to ništa, jedna tableta, malo čaja, preznojavanje i proći će.
Doktoreee, malo mi je mali ponos, ima li za to neki lijek… Doktor će na to:
Da vidimo! Skini se!
Čovjek se skine kad će doktor: Paaa… majku mu on možda jeste mali,
ali da vam kažem nešto mnogo vam lijepo stoji….



Fato, vidjela sam ti Muju na plazi sa nekom plavusom.
Fata:
Pa šta si mislila da ćeš ga vidjeti sa lopaticom i kanticom...



Pričaju amer i bosanac pa ovaj pita
"Šta je za tebe najljijepše na svijetu?"
"Kad dođem kuči sa posla a žena i djeca me čekaju." odgovori amer.
"Ti znači nisi čuo za burek s jogurtom?"



Mali Ciga se oženio i doveo ženu kući. Posle prve bračne noći, izlazi on iz
kućerka i naleti na
ćaleta. Pita ga ćale:
I, sine, kakva je?
Tato, bila je nevina...
Teraj to iz kuće, ako ne valja za svoju familiju, neće ni za našu!




<< Arhiva >>