Ah te internet poruke hehe..

25.09.2017.



Cura me je ostavila zbog vjerskih razloga...........
Vjerovala je da imam para, a nemam!



Novinar intervjuiše Cigu:
– Cigo,znaš li ti šta je erotika?
– Ne znam, kume.Imam osmoro dece i nemam vremena da se bavim sa nauku!



Stariji čovjek u kupeu voza kaže svom saputniku:
Kako je čudno obučena ta djevojka!
Pogrešili ste, to je moj sin!
Vi ste mu, znači, otac?
Ne, ja sam mu majka!



Udala se mlada lijepa cigancica sa samo trinaest godina za
Crnogorca i sada prva bračna noć ona mlada i neiskusna !!!!
Kaze cigancica svom suprugu: Dragi mama moja je rekla da me ne
diraš dok ne porastem još ??
Crnogorac: Ma samo ti rasti imaš vremena dok ja ne skinem gaće…



Sudija opominje ženu koja svjedoči:
Vi ste naveli lažne godine starosti!
Nisu lažne, nego su od ranije. - pravda se žena.



Dolazi čovjek u sex shopu i pita:
– Šta vam je u tim velikim kutijama gore?
– U njima su lutke na naduvavanje.
– Opa, uzeću jednu. Kakve imate?
– Oćeš mušku ili žensku lutku?
– Žensku hoću.
– Crnkinju ili bjelkinju?
– Mhmhmmhmm… bjelkinju daj!
– Kršćanku ili muslimanku?
– Šta… U čemu je razlika?!
– Muslimanska lutka na kraju eksplodira



Cura: Mili, mili sta je s' nama?
Decko: Nista, ostat' ces sama.
Cura: Jesi siguran? Postat' cu mama.




<< Arhiva >>