Vikend je,Oktoberfest je hehe

22.09.2017.




Rješio Crnogorac da se ženi, te ode do doktora
pa ga upita kako da ustanovi da li je mlada nevina.
Kaže mu doktor:
– Viđu Radovane, da bi uradio djevičanski test
trebaju ti tri stvari: kantica crvene boje, kantica
plave boje i lopata.
Pogleda ga Radovan zbunjeno pa ga upita:
– A što ću sa tim da radim jadan?
– Pa viđu ovako Rašo moj, prije no što se popneš na
mladu, ofarbaš jedno jaje u crvenu, a drugo u
plavu boju, ako ti ona reče da čudniji par jaja
u životu nije viđela, a ti uzmi onu lopatu pa
je strefi po sred glave!



- Zašto žene žive duže od muškaraca?
- Sigurno zato što nemaju ženu.



Mamaa...sta si govorila tati kad ste me zaceli?
NE U MENE, NE U MENE!!!



Uhvatio crnogorac zenu sa drugim tipom u krevetu. Tip iskoci onako gol iz kreveta i
pocne trcati vani, crnogorac pusku iz ormara i opuca jednom, dva, tri puta za tipom ali
ga ne pogodi. Sav nikakav, porazen, kaze: ma nije mi sto mi je jebo zenu, ni sto sam ga
vidjeo golog nego mi je sto ga isprati ko vladiku.



Vozio Mujo biciklo pored puta. Naidje autobus i opali posred njega. Jedva se pridiže,
ugruvan i krenu ka autobusu. Gleda ga vozac, gledaju ga putnici. Udje unutra,
prođe pogledom po autobusu i pita:
Ima li povredjenih?



Razgovaraju dve bake o svom seksualnom životu. Živadinka je uznemirena zbog toga što
je njen seksualni život zaista umro, dok je Stevka govorila da je njen seksualni život super.
Kako to bre Stevka ?
Stevka je savetovala Živadinku: Kada se moj Simo sprema za spavanje, ja skinem sve sa sebe,
ležem na krevet i stavim obe noge iza glave. Kad me vidi ovako, on se mnogo uzbudi toliko da
imamo divlji sex ostatak noci.
Živadinka je oduševljena i kaže: Ma i Ja cu pokušati to večeras .
Dok je Živadinkin muž Stevo bio u kupatilu te noci, ona je skinula svoju odecu. Ona se mučila
da zabaci obe noge iza glave i nakon što je jedva nekako uspela, Živadinka je pala unazad u
toj pozi i nije mogla više da se mrda.
Stevo je izašao iz kupatila i šokirao se šta vidi: Pobogu Živadinka na šta to ličiš , počešljaj se i
stavi zube u ta usta izgledaš kao đavo …



Djete za stolom pljuje hranu..
Mama -Ako je u ustima, to se mora progutati
Tata podiže obrvu i pogleda je
Mama -Ti da nisi ništa rekao...






a ovako ce Oktoberfest izgledati za par godina hehe:


<< Arhiva >>