Autići,autići hehe

21.09.2017.




- Nekima je kriz na grobu, jedini plus u životu.



Završila sezona skijanja na Sljemenu pa medvjed skupi sve životinje i kaže:
- Ja sam, kao poglavar šume, organizirao jednu radnu akciju, treba sve ovo
počistiti, ipak mi tu žvimo, to nam je dom.
I svi se slože i počnu raditi, jedino nema zeca. Digne se medo i vikne:
- Zekoooo!
Kad se zatrese jedan grm i začuje se:
- Jebem.
Misli si medo, ajd pustit ču ga sat vremena, pa kad završi, doči če. Prošlo sat
vremena, a zeca još nema...
Opet če medo: -
- Zekooo!
A onaj isti grm se ponovno zatrese i opet se začuje:
- Jebem.
Ajd, pomisli medo, dat ču mu još pola sata, ne može on više izdržati i nastavi raditi...
Nakon tih pola sata ustane se medo, osvrne oko sebe, a zeca još nema...
Medo če opet: -
- Zekooo! Pa gdje si jadniče?
A grm se opet zatrese i zec će:
- Jebem!
Medi sve to postalo sumnjivo te ode on do grma, raširi ga, a zec unutra leži sam.
Medo:
- Pa dobro zeko, kog ti jebeš!?
- Jebem tebe i tvoju radnu akciju !



Razgovara Zemunka sa sinom:
- Dobro sine, dokle ćeš tako, pa sve što imaš u životu si ukrao?
- Brate kevo, šta ti je, diplomu i vozačku sam kupio!!!



Facebook: Najbolji sam!
Youtube: I ja!
Google: Bez mene ništa!
Internet: Molim!?
Kompjuter: Bez mene nema nikog' od vas!
Struja: O čemu vi pričate?
Tesla: What?
Teslina mama: Šta?
Teslin deda: Da nije nas, ne bi ni vas bilo!
Adam i Eva: Šta si to rekao?
Bog: Sram vas sve bilo!
Čak Noris: Ajmo razlaz.



Svaka čast Nikoli Tesli, al za neke stvari mrak je zakon.



Šta je to kitovo oko?
To je kad vodis ljubav sa djevojkom, sa ledja, i kad joj kažeš „ljubavi”
ona se okrene i pogledate onim jednim okom!



Kako se zovu zene kad imaju menstruaciju?
- Cure.




<< Arhiva >>