Volite li fotkati hehe

18.09.2017.



Upadne lopov u autobus i kaže:
"Svi ruke u vis ovo je pljačka" !
Čuje se glas iz zadnjeg dijela autobusa koji kaže:
"Idi u picku materinu prepade me, ja mislio kontrola."



-Piješ ?-Ne !!-Pušiš ?-Ne !!-Jel' se drogiraš ?
-Ne !!-Kradeš ?
-Ne !!
-Skitaš ?
-Ne !!
-Pa ti si savršen dečko za moju ćerku.
-Gospodine, ja imam samo jednu manu.
-A koju ?
-ja mnogo lazeem



putuju vozom bosanac,srbin i hrvat pa odjednom poceli pricati
o kurcu.Pa kaze srbin moj je debeo sto ne moze kod ni jedne
cure da izadje luft. Na to skoci hrvat:moj je dugacak da joj bubrege
dodiruje.Gledaju na bosanca ismijavajuci ga pitaju kakav je njegov.
Pa sta da vam kazem moj je srpsko-hrvatski!



Vratio se Mujo sa godišnjeg pa ga pitaju:
- I, kako je sad na moru?
- K'o '43-će ...
- Kako k'o '43-će bolan?
- Pa k'o '43-će ... Švabe i Italijani po kućama, a mi po šumi.



Ulazi plavuša u autobus i kaže: "Napravite mjesta trudnici!"
Diže joj se jedna baka sva raznježena:
"Koliko ste trudni?"
"15 minuta, još mi noge klecaju!"



Jedan bračni par odlučio se ove zime provesti tjedan dana u
južnim krajevima. Iz poslovnih razloga muž je otputovao jedan
dan prije svoje žene. Kada je stigao, ušao je u hotelsku sobu,
izvadio svoj laptop i odmah poslao mail svojoj ženi. Međutim
u E-mail adresi izostavio je jedno slovo tako daje mail stigao
udovici koja je upravo pokopala svoga muža. Ta ista upravo je
pregledala svoju postu, kako bi eventualno pročitala sućuti svojih
prijatelja i poznanika... Kada njen sin ulazi u sobu vidi svoju majku
kako onesvješćena leži na podu. Njegov pogled pada na monitor gdje stoji:
Za: moju preostalu ženu
Od: njenog prerano otputovalog muža
Predmet: stigao sam
Najdraža, upravo sam stigao. Već sam se snašao i vidim
da je sve spremno za tvoj sutrašnji dolazak!
Želim ti lijep put i očekujem te.
S ljubavlju tvoj muž!
P.S. Pakleno je vruće ovdje dole!!!



- Što si toliko dugo u moru?
- Solim slaninu.




<< Arhiva >>