Idemo dalje hehe

11.09.2017.


Evo me napokon ponovo u Internet svijetu...Tri tjedna bez kompjutera,
tri tjedna bez televizije,tri tjedna bez vijesti,samo kavice,rostilj,riba,kupanje,
spavanje...Sada moram nadoknaditi sve to,procitati sto ste napisali i
naslikali...Posebno bi se zahvalio blogeru Bellarte
nasemu umjetniku Branku,covjek je genije,
koji me je srdacno primio kod sebe Doma i zahvalio bi mu se na poklonima:



i ako je netko od vas ostalih u Istri i ako ce vec kupovati suvenire i nesto od ´
umjetnina neka se nadje sa njim jer njegov atelje i njegovi rucni radovi su
perfekcija...

A sada idemo sa humorom dalje:



Nikako da se dogovorim sa djevojkom gdje
ćemo da ljetujemo ove godine. Ja bih u Split, a ona bi sa mnom.



Pitam konobara šta preporučuje,
a on kaže: "Toplo preporučujem."



Mujo krenuo na razgovor za posao - lijepo se sredio, obukao novo odijelo i
izglancao cipele, pa samouvjereno ulazi i sjeda na stolac.
Tip za stolom čita njegov životopis pa ga upita za minutu:
- Doobro... a koliko iskustva zapravo imate?
Mujo slegne ramenima:
- Pet god'na razgovora za pos'o...



- Zašto Mujo koristi samo pola Viagre?
- Da može podjebavat!



Mujo doveo Fatu kod ginekologa, sjeo u čekaonicu i zgrabio neki magazin
pa lista, a Fata uđe u ordinaciju i kad se sjela, reče doktoru:
- Doktore, ja b' vas mol'la da i Mujo bude tu samnom...
Doktor je zbunjeno pogleda:
- Gospođo, nema straha, ja sam fini gospod'n?!
Fata klimne:
- Jašta, znam ja to... al' Mujo je sam s vašom sestrom u
čekaon'ci, a on nije fini gospod'n...



-Ajde Haso, brzo skini gaće i naguzi se ! - odjednom reče Mujo i izvadi pištolj.
- Pa jesi'l lud, bolan? Ša ti je?- - Šuti i skini gaće ! Haso skine gaće,
a Mujo ga zguzi. - Pa zašto si mi prijetio pištoljem, bolan, dao bi ti ja i
ovako ! - Je, al' onda ti nebi radio šupak !!!



Pitaju Amera, što je najbolja stvar na svijetu?
Amer:
- "Havaji, klopa, žene..."
Pitaju Rusa što je najbolja stvar na svijetu?
Rus:
- "Kamion votke.."
Pitaju Bosanca što je najbolja stvar na svijetu?
Bosanac:
- "Kad sam ono bio u vojsci na Triglavu, zima 82/83, vani 20 ispod nule,
pola četiri ujutro, ja kraj peći ležim i grijem se, kad ulazi desetar i kaže:
"Suljo, odmah na stražu!!"
Bosanac:
- "A ja nisam Suljo..."




<< Arhiva >>