Ugodan vikend uz internet hehe

04.08.2017.




- Po vašim nalazima trebate hitnu operaciju srca...
Prvi slobodan termin je 3. travnja 2023. godine u 8 sati.
- Zar ne može ranije?
- Može u pola osam.



Zaljubili se svećenik i časna sestra i odu oni kod pape da im da odrješenje
kako bi se mogli vjenčati. I prve bračne noći, naravno, praskanje na veliko, i
nakon par puta časna digne ruke u zrak, svećenik vidi dlake i kaže:
O bože! Zar još dvije?



Poštovani! PU Krapinsko-Zagorska Vas obaviještava da vam se brišu dva
kaznena boda jer ono što ste puhali prometnom policajcu nije bio alkotest.



Stoji kurva na uglu. Priđe joj policajac i pita ju:
Gospođo, prodajete li vi seks?
Ma ne prodajem ja seks, već kondome uz besplatnu demonstraciju.



Možeš skinuti moju majicu, možeš skinuti i moje hlače, a ako baš želiš,
možeš skinuti i moje donje rublje, ali molim te kvačice ostavi na štriku!



Udario se jedan klinac po prstu i otišao u ljekarnu. Ljekar mu kaže:
Ništa strašno, evo ti sprej pa poprskaj prst kad te zaboli i prestat će te boljeti.
Istina, bit će ti neko vrijeme malo ukrućen.
Ode mali kući onako s ukrućenim prstom, kad ga ugleda njegov djed:
Što ti je to, sine?
Ispriča mu mali priču o bolnom prstu i spreju koji ukrućuje, a djed će na to:
Daj ti meni taj sprej, a ja ću ti za uzvrat kupiti bicikl.
Mali mu da sprej, kad ga ujutro čekaju i bicikl i skuter.
Dobro deda, za bicikl smo se dogovorili, al' od kud skuter?
E, skuter ti jutros baka kupila.



Dvije rode vire kroz prozor spavaće sobe:
Vidiš ti to, a poslije će nas optužiti za dijete!




<< Arhiva >>