Muškarci-žene hehe

19.06.2017.




Mujo i Haso se posvađali tko je od njih dvojice
pametniji, pa Mujo krene u finiš dokazivanja:
- Jarane, ja sam t' sa sela... a mi smo t' pametniji od gradske djece!
Haso odmahne glavom:
- Ma ne b'dali, Mujo, kako to more bit'!
Mujo se nasmije:
- E, moj jarane ... 'vako t' je to... dok građani rade u tvornicama djecu im prave
dimnjačari i poštari, a na selu dok seljaci rade u polju
- djecu im prave liječnici i svećenici!



- Depresija u Hrvatskoj je kada se više ne radujete ni tuđoj nesreći.



Posetio Mujo šeika pa mu se hvali:
Ja imam deset sinova, još jedan pa čitav nogometni tim.
A šeik će na to:
Ja imam 17 žena. Još jedna pa cijeli golf-teren.



Dobar ljubavnik je kao skupi deterdžent:
- djeluje brzo,
- prodire dubinski,
- ugodno miriše i
- što je najvažnije - ne ostavlja tragove.



Djevojčica sva zadihana dolazi iz škole i s vrata viče mami:
- Mama, danas je bilo grozno u školi! Profesor tjelesnog mi je dao jedan
zato što se nisam mogla popeti uz konopac. Mama, ti ne znaš kako je to teško...
- E, dušo moja, ne znaš ti što je teško... Kad sam ja tebe rađala,
to su bile neviđene muke...
Na to se baba umješa u razgovor:
- E djeco moja, ne znate vi što su muke... Danas sam biciklom išla
na pijacu i u povratku mi se klitoris zapetljao u lanac...



Sto je uspjeh
Sa 2 godine, uspjeh je da ne mokriš u gaće
Sa 10 godina, uspjeh je da imaš prijatelje svojih godina
Sa 18 godina, uspjeh je da imaš vozačku dozvolu
Sa 20 godina, uspjeh je da imaš žensku i dobar seks
Sa 30 godina, uspjeh je da imaš puto para
Sa 50 godina, uspjeh je da imaš puno para
Sa 60 godina, uspjeh je da imaš žensku i dobar seks
Sa 70 godina, uspjeh je da imaš vozačku dozvolu
Sa 75 godina, uspjeh je da imaš prijatelje svojih godina
Sa 80 godina, uspjeh je da ne mokriš u gaće



- "Užasno osjećam ovu krizu. Vozim auto bez krova,
pijem staro vino, jedem pljesnivi sir..."




<< Arhiva >>