Volite li ljeto,sunce,more hehe

14.06.2017.

Posto je sutra ovdje praznik u Bavarskoj idem na produzeni vikend,tako
da se citamo ponovo u ponedjeljak..A do tada mah,mah..



- Alo je li to policija?
- Jeste, izvolite!
- Ja sam nazvao da mi ispričate neki vic.
- Gospodine, ovdje se radi, nemamo mi vremena za viceve.
- Ha ha ha, odličan je. Svaka čast. Pozdrav


- Šta je zajedničko za Mileta Kitića i Novaka Đokovića?
- Prezime!


Iskusni reditelj kaže glumici-početnici-plavuši:
- Ako legnete sa mnom u krevet kroz nekoliko mjeseci bi mogli dobiti Oskara.
- A kako će se dijete zvati ako bude žensko?- pita ga plavuša.



- Majke ti pogledaj onog pjanduru.
- A ko ti je taj?
- Prije jedno deset godina me zaprosio i ja sam ga odbila.
- O bože, pa još slavi.



Na sljedećim izborima glasat ćemo za Alibabu - on ima samo 40 lopova



Tamna i hladna noć u dubokoj mračnoj šumi. Vuk se šćućurio od straha iza žbuna.
Kad, ide Crvenkapica.
Crvenkapice, pa zar se ti ne bojiš? Mrkli mrak, a ti sama u šumi! - pita začuđeno vuk.
Čega da se bojim? Put znam, a seks volim - veselo će Crvenkapica.

- Najveća ironija je kada otac objašnjava sinu da je postao od majmuna!



Mujo pandur dobio kancelarijski posao nakon godina provedenih na
ulici i prvoga dana on se srećno uvali u svoju fotelju, prekriži ruke i veselo gleda
kroz prozor kako vani pada kiša, kad mu neko pokuca na vrata.
Mujo se ispravi u fotelji i odgovori:
- Ko je?
S druge strane vrata se začuje:
- Ja sam!
Mujo se zbunjeno okrene oko sebe:
- Ja? Nema šanse, bolan.




<< Arhiva >>