Volim piti,volim piti hehe..

25.04.2017.



Dolazi mali cigo iz škole, ugleda oca cigu i pita ga:
-Matori, danas nam učiteljica govorila o negativnim
brojevima, ja ništa nisam skonto.
Tata cigo će njemu ljutito:
-Kako bre nisi skonto mater ti cigansku bar je to lako!!
-Nisam skonto i zato tebe pitam sada?
-Pa bar je to lako, vidi sine vako:
-U autobusu je bilo 30 ljudi a na stanici izašla 32 čovjeka.
Mali se cigo česka po glavi, ništa mu opet nije jasno.
A cigo će:
-Znači trebalo bi ući još 2 čovjeka da bi bus bio prazan.
Jesi li sad skonto??



Moj djed je 1941.godine skinuo njemačkog pilota vilama za sijeno.
- Sa neba?
- Ma jok, sa babe.



Chuck Norris maže kruh na Nutellu.



Ako na tulumu ugledaš zgodnu djevojku i...
1. Priđeš joj i kažeš: "Veoma sam dobar u krevetu, da li biste probali?"
- To je DIREKTAN MARKETING!
2. Platiš prijatelju piće, a on ode do nje i kaže: "Moj prijatelj je veoma dobar
u krevetu, da li biste probali?"
- To je OGLAŠAVANE!
3. Pronađeš broj njenog mobilnog telefona i pozoveš je. Prvo malo pričate,
a onda joj kažeš: "Veoma sam dobar u krevetu, da li biste probali"
- To je PR
4. Na zabavi ti ona priđe i kaže: "Čula sam da ste veoma dobri u krevetu.
Voljela bih da probam."
- To je MOĆ BRENDA



Chuck Norris je tako cool da ga ovce broje prije spavanja.



Kako Selimović pleše?
Meša.



Poslala Fata Muju da joj kupi puzeva za rucak.
Otisao Mujo, kupio kesu puzeva, pa sreo Sulju, pa zaglavili na kafi, pa na pivi ,
pa na janjetinu ...pa kod Sulje kuci karata...kad u neko doba 6h ujutro.
Sjeti se Mujo puzeva i Fate pa trka kuci...doso pred
vrata,
pozvonio i prosuo one puzeve po haustoru.
Otvori Fata ljuta, kad ce ti Mujo:
" Evo nas dosli smo, haaajde pooolakooo, ulaz'te unutra, jedan po jedan!"




<< Arhiva >>