Iz kućne radinosti hehe

23.01.2017.



Cigo kod doktora:
- "Gospon doktor, imam trn u jezik."
Doktor:
- "Okle trn bolan cigo?"
Cigo:
- "Ja lizo, gospon doktor."
Doktor:
- "Sta si lizo?"
Cigo:
- "Znas sta se lize, gospon doktor."
Doktor:
- "Dobro, dobro lizem i ja i mnogi, ali niko nema trn u jezik."
Cigo:
- "E gospon doktor vi lizete pravu, a ja nacrto na tarabu pa lizo.



Došao Mujo sa sela u grad. U kafiću se prikačio nekoj curi i
nagovara je da pođe s njim:
- Kod mene u planini je čist zrak, mir i tišina!
- Da, ali ja sam čula da vi tamo krešete i ovce i koze i krave i
guske. - kaže ona.
- Jesi luda, kakve guske?!



Kad medvjed sretne Čaka Norisa, legne i pravi se mrtav.



Mama se dere na kćer:
-Takva ti je današnja mladež! Imaš 16 godina, a svaku večer sa
drugim dečkom u disko! A mamin 30. rođendan si zaboravila!



Razgovaraju dvije prijateljice:
- Čula sam da ti je umro muž!
- Da, istina je.
- Moje saučešće. Jeli se dugo mučio?
- Nije, bili smo u braku samo godinu dana!



Rješili Haso, Mujo i Huso, tri brata, da obraduju ostarjelu majku,
ali svaki na svoj način.
Haso obeća majci da će joj napraviti veliku kuću, Mujo obeća
najnovijeg Mercedesa i plaćenog šofera, a Huso obeća skupog papagaja
koji cijeli Kuran zna napamet, jer je isti 14 godina obučavan u Meki, kažeš
mu broj strane i on odmah počinje da recitira.
Poslije nekog vremena, majka djeci šalje telegrame:
"Haso, kuća je lijepa i velika, ali živim u jednoj sobi a moram
cijelu kuću da čistim i održavam"!
"Mujo, hvala na Mercedesu ali ja sam stara i ne volim baš da putujem,
više volim da sjedim u kući, a i šofer je neljubaZan prema meni"!
"Dragi Huso, ti si najbolje pogodio šta tvoja majka voli.
Pile je zaista bilo ukusno"!



Harold Camping, vođa američke sekte je predvidio smak svijeta za
21. maj 2016, ali pošto se to nije dogodilo on se povukao u sebe i
pao u depresiju.
Hoda ulicom oborene glave i naiđe na Hasu, koji je njegov komšija
u Kaliforniji.
Vidjevši ga onako skrhanog, Haso upita:
• Šta je ba Harolde, šta si tako pokis'o bolan?
• Ma čuo si valjda, nije mi se obistinilo predviđanje, postao sam sprdnja!
• Joj, ma 'ajde ba Harolde, svako pogriješi, nije smak svijeta jebo ga ti!




<< Arhiva >>