Malo kroz grad i Bolivud hehe

30.11.2016.


Danas u Bolivudu Riba zvana Luca i Demetra hehe



Sreo jedan klinac policajca i kaže mu:
- Ej, policajac! Pozdravio te Đuro!
- A koji Đuro?
- Koji ti ga tur'o, hahaha...
Sutradan ista priča, ponovno sreo klinac policajca i na isti način
ga zajebao. Policajcu je bilo krivo pa se potužio svom zapovjedniku,
a ovaj mu veli:
- Kad slijedeći put sretneš tog klinca, reci mu da ga je pozdravio
Pero, a kad te on pita koji, ti reci "onaj koji ti ga ster'o".
Sutradan sretne policajac istog tog klinca, i odmah viče:
- Ej klinac, pozdravio te Pero!
- Znam, - veli klinac. Rekao mi je Đuro.
- A koji Đuro?



Sjedi Piroćanac u kafani i za oko mu zapadne papagaj koji stoji u
jednom kavezu u ćošku.
Piroćanac pozove kelnera:
• Dete, skuvaj der mi onu pticu za večeru.
• Jeste li pri sebi? Taj papagaj vrijedi bar deset hiljada dolara!
• Ništa se ti ne brini za pare, nego čerupaj!
Poslije nekog vremena, kelner donosi spremljenog papagaja na poslužavniku.
• E, lepo, dete. A sad mi odseci za tri dinara...



Sudija pita mlađeg maloletnika - Piroćanca:
• Pa dobro, sine, što ubi oba roditelja?
• Čuo sam da siroče plaća pola karte za bioskop i autobus!



Kako se zove policajac koji ima pendrek?
-Vucibatina...



Švaba na proputovanju kroz Srbiju doživeo saobraćajku u blizini Pirota.
Kako mu je bila potrebna krv, u pomoć mu priskoči jedan Piroćanac.
Posle oporavka u bolnici, kad se Švaba vratio u Nemačku pošalje
svom spasitelju gomilu poklona.
Sledeće godine isti Švaba doživi na istom mestu novu saobraćajku ali
sada svi meštani požuriše da mu daju krv. Vratio se Švaba kući ali
pokloni ne stižu.
Treće godine dođe Švaba u Pirot i svi ga pitaju kako i oni nisu dobili
poklone kao onaj prvi. Na to im Švaba reče:
• "Eh, izgleda da sam dobio previše vaše krvi".



Srele se dve muve posle pet godina i jedna kaže:
• Gdje si, nisam te vidjela pet godina!
• Uletjela sam u novčanik jednog Piroćanca - odgovara joj druga.



Ulazi Piroćanac u kafanu i priđe jednom čoveku:
• Je li, Boga ti, jesi li ti onaj što mi je izvukao sina iz reke i spasao ga od davljenja?
• Jesam! - kaže čovek.
A Piroćanac će:
• A gde je kapa?




Riba zvana luca



Demetra:
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Signaletique design



<< Arhiva >>