Rad i bolivud hehe

15.11.2016.

Danasnji Bolivud ;Moja Moda (dva dijela) i FreshCaYg hehe



• Bolan, Mujo, je l' bi radije bio
peder ili naučnik?
• Peder!
• A što?
• Uvijek mi je lakše ulazilo u dupe nego u glavu.



Umro Obama. Prošlo par godina on zamoli Boga da ga vrati
u Ameriku, da vidi šta ima. Vrati se, vidi sve lijepo uredno, sjedne
u kafić. Pita konobara kakva je situacija u Siriji, kaže on sve ok,
nema rata. Irak? Sve ok. Ajd ono Obami drago krene da plati kafu,
koliko sam dužan? 8 Rubalja



Jedan brica Piroćanac imao radnju na spratu svoje kuće.
Poslije nekog vremena se preselio dole, što zbog sebe što zbog
mušterija kojima je bilo lakše bez penjanja. Da bi o tome na vrijeme
obavijestio mušterije, dao je sljedeći oglas:
"BRICA JOCA JE DO JUČE BRIJAO GORE,
OD DANAS, DA ZNATE, BRIJE SAMO DOLE!".



Vode ljubav Crnogorac i Crnogorka i tek mu ona u jednom trenutku kaže:
* Dragi, nemoj u mene, plodni su mi dani.
A on će:
* A, no đe ću, jado, u sebe?



U zoološkom vrtu mečka urliče, traži mužjaka da se pari. Uprava,
pošto nema mužjaka, dosjeti se, pa ponudi Muji da "sredi" mečku
za pristojnu nadoknadu. Pozovu Muju i pitaju ga:
• Je li Mujo, da li bi ti jeb'o mečku za 200 maraka?
• Pa ne znam, da razmislim, pa sutra da vam kažem.
• Dobro, 'ajde razmisli.
Sutradan:
• Mujo, jesi li razmislio o našoj ponudi? - pita upravnik.
• Jesam i pristajem, ali imam tri uslova! - odgovara Mujo skrušeno.
• Dobro, da čujemo uslove.
• Prvo: da ne plaćam alimentaciju ako zatrudni!
• Dobro, slažemo se.
• Drugo: da se ne ljubimo u usta!
• Dobro, ne morate, to je sređeno - zadovoljno odgovara upravnik.
• I treće: ja imam samo 100 maraka!!!



Pita majka crnogorka ćerku koja nije spavala kod kuće:
* Šćeri, s kim si provela noć?
* Bogumi, majko, s neznanim junakom!



Zašto Hercegovci puštaju zulufe?
Pojavili se mobilni sa čičak trakom.




Kao sto sam najavio danas u Bolivudu Moja Moda (duplo izdanje) i FreshCaYg


moja moda 1 dio

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Design et graphisme


moja moda 2 dio


FreshCaYg


<< Arhiva >>