Miran vikend vam želim hehe

04.11.2016.



Sleti auto s puta, provali u kuću - pravo u kuhinju,
gdje Crnogorac sjedi za doručkom.
Crnogorac se mirno okrene pa kaže:
* Đe ćeš, jadan?
A ovaj će:
* Ma za Sarajevo...
Crnogorac objasni:
* Ljevo kroz hodnik pa pravo, samo nemoj trubit, đeca spavaju.



Ođe Radio Podgorica. Dobro jutro, radni narode Crne Gore.
Tačno je sedam sati i 300 minuta.



Kaže Mujo Hasi: - Sinoć mi je umro otac.
Haso: - Kako bolan, ja sam ga jutros vidio kod tvoje ograde.
Na to će Mujo: - A to? To smo ga mi držali da primi penziju kada dođe
poštar.



U čemu je sličnost između Crnogorca i magle?
Oboje se dižu negde oko podne.



Što viriš kroz ključaonicu, Cigo?
-gledam svoju, golu ženu, kako se kupa!
-pa je l' je nikad nisi video golu?-jesam,al je nikad nisam vidio da se kupa..



Znate li, zašto muškarci na ženama vole velike sise i malu pičku?
- Zato što imaju velika usta i mali kurac!



Mujo se budi u bolnici, sav u zavojima, kad začuje da netko jauče
s kreveta do njega. Jedva nekako okrene glavu i ugleda jarana Hasu,
pa ga upita:
- Haso, bolan, ja sam ... Mujo! Šta t' je bilo?
Haso jedva prošapće:
- Ma nisam kupio Habibi kola, pa me saćekala kuć' s oklagijom
kad sam doš'o pjan ... A šta je teb' bilo?
Mujo uzdahne:
- A ja kupio Fati kola ...




<< Arhiva >>