mališani hehe

03.11.2016.



Kaže Crnogorac svom kolegi:
* Danas sam radio!
A ovaj će:
* Nemoj zezati! A đe ti je antena?



Vraca se Crvenkapa iz Cernobilja i presrece je vuk i naredi joj da se skine.
Ona pokusa da se odbrani od napaljenog vuka, ali ne moze.
I pocne ona da se skida. Skine majcu kad ono tri sise.
Vuk kad to ugleda izusti samo:
- "U jebote tri sise!"
A Crvenkapa mu odvrati:
- "Ako ti se ne svidja mozes da mi popusis kurac!"



- "Mamaaa ubio sam brata."
- "Šuti sine gledam Šeherzadu."



Mujo čuvao stado ovaca na livadi, pa ponio novine da čita.
Sjeo na panj i čitao, čitao ali mu se pridrijemalo, pa počeo da klima
glavom gore-dole. Ovan predvodnik pomislio da ga to čobanin
izaziva na dvoboj,
pa se zaleti i tresne Muju posred čela. Kad je kasnije došao sebi,
Mujo viknu:
• Ko mi ubi ovna, da mu majku...



Nakon dugo vremena, Muja nasrće na svoju Fatu. Stenje Mujo,
a jadna Fata zapomaže:
• Bodi Mujo...
• Ma bodem, Fato.
• Bodi Mujo, kad ti kažem...
• Bodem, bodem, baš mi je super!
• Ma skini mi bodi, jebo ga ti...



Došla ciganka u sedmom mjesecu trudnoće kod doktora
da se raspita za abortus.
• Jesi li normalna, ženo, takoreći si pred porođajem... - zakuka doktor.
• Al' doktore, bolje ja da ga ubijem nego da mi bude lopov,
majku mu jebem cigansku!
• Otkud znaš da će da bude lopov?
• Pa sinoć kad sam se kupala, ukrao mi sapun.



Došla Ciganka kod sina. Prije nego što je išta rekla, sin je upita:
• Mamo, da li sam ja lep?
• Naravno sine, lep si k'o ikona!
• Kako to mamo, k'o ikona?
• Pa lepo, lep si k'o ikona, kad te vide - svi se krste!


<< Arhiva >>